יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ביזה תפילין בפומבי ונסגר נגדו התיק

ביום הבחירות האחרונות צולם חדש שנטען שהוא פעיל מרצ כשהוא מבזה תפילין שהחזיק בידיו, השבוע כי המשטרה סגרה את התיק נגדו

13:29 ,08/01/23
סעיף 27 א
קרדיט: סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כזכור ביום הבחירות סערה המדינה כאשר אדם שנטען שהינו פעיל מרצ נראה מתועד כאשר הוא מבזה תפילין כשתפס בהן בשתי ידיו ולאחר מכן הצמיד אותן לפלג גופו התחתון.

הנוכחים במקום הזדעזעו עמוקות ממעשה הביזוי והפצירו בו שלא יעשה כן אולם הוא לא חזר בו והמשיך במעשיו.
הדבר היה בעקבות מבצע של צעירי חב"ד לפתוח דוכני תפילין ליד הקלפיות. כאשר אותו אדם הציעו לו להניח תפילין הוא בתגובה לקח את התפילין וביזה אותם.

צעירי חב"ד המארגנים את דוכני התפילין בסמיכות לקלפיות, מסרו כבר אז שבעקבות האירוע החמור אלפי אנשים הניחו תפילין בתגובה לאירוע החמור.

מיד לאחר האירוע הגיש שי גליק מנכ"ל בצלמו תלונה למשטרת ישראל וכן ליועצת המשפטית לממשלה בבקשה שתאשר חקירה כנגדו על פגיעה ברגשות דת. בעקבות תלונת בצלמו נעצר עוד באותו היום אותו אדם לחקירה.

מהמשטרה נמסר: "בתום החקירה יועברו ממצאיה לעיון והחלטת התביעות בהתאם" . כעת כאמור הודיע לשכת המשנה לפרקליט המדינה לעניינים מיוחדים שהתיק נסגר.

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר:

"כל מדינת ישראל דיברה על ביזוי התפילין. המבזה מעולם לא התנצל, אבל המשטרה והפרקליטות  סגרו  מיידית את התיק. אנחנו כמובן נגיש ערר דחוף על ההחלטה. מצער מאוד שמדינת ישראל והפרקליטות , שרגישים  לכל פגיעה באסלאם ובנצרות, מתעלמים  מפגיעה ברגשות דת של מיליוני יהודים בארץ ובעולם".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו