יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ביה"ד דחה בקשת התביעה להאריך מעצר בית של חייל אביעד פריג'ה

בית הדין הצבאי דחה את בקשת התביעה להאריך את מעצר הבית של החייל אביעד פריג'ה החשוד בירי המחבל. בית הדין התיר לפריג'ה לצאת לעבודה והמעצר קוצר

09:03 ,27/12/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אתמול התקיים בבית הדין הצבאי הדיון בהמשך תנאי מעצר הבית של לוחם צה"ל אביעד פריג'ה, החשוד בירי בשוגג ביובל קסטלמן שנטרל את המחבלים בפיגוע בכניסה לירושלים. בית הדין דחה את עמדת התביעה והחליט להקל בתנאים – לאפשר לפריג'ה לצאת לעבודה.

בית הדין גם קיצר את הארכת מעצר הבית ל-8 ימים בלבד. במהלך הדיון הביע בית הדין מורת רוח מהעיכוב בביצוע פעולות חקירה שהתביעה הגדירה כדחופות.

הסנגורים ציינו שפריג'ה לא היה מעורב בעבר באלימות, וטען שפעל במסגרת אירוע מבצעי ולכן אינו מסוכן. פריג'ה ממשיך לשתף פעולה עם החקירה ודורש לקבל חומרי חקירה, אולם התביעה מסרבת.

בית הדין ביקר את היעדר שיתוף הפעולה מצד התביעה, וקבע כי יש לאפשר לפריג'ה תנאים מקלים יותר עד להשלמת החקירה. החלטה זו משקפת את עמדת בית הדין כי אין להחמיר עם חייל הטוען לפעולה מבצעית, בטרם הושלמה הבדיקה.

כזכור, אביעד נחשד שירה ביובל דורון קסטלמן ז"ל אחרי שסבר בשוגג שמדובר במחבל בפיגוע הירי בכניסה לירושלים, למרות שבתיעוד מהאירוע נראה קסטלמן מרים את ידיו לאות כניעה, מוריד את חולצתו כדי להראות שאינו נושא מטען חבלה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו