יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בושה: קיצונים חרדים תלו בובת שוטר, שני מפרי סדר נעצרו

שוטרים הוזעקו להסיר בובת שוטר שנתלתה במאה שערים. מפרי סדר התעמתו עם השוטרים ביריקות וזריקת חפצים, ושניים נעצרו

19:49 ,25/03/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מהומה קטנה פרצה היום בשכונת מאה שערים החרדית בירושלים לאחר שדווח למשטרה על בובת שוטר שנתלתה בשכונה במיצג מבזה. שוטרים הוקפצו למקום כדי להסיר את הבובה אך נתקלו בהתעמתות של מפרי סדר מקרב תושבי השכונה.

דובר המשטרה סיפר כי "עם כניסת שוטרי תחנת לב הבירה לשכונה, החלו מפרי סדר להתעמת עם השוטרים. בעקבות הפרת הסדר שכללה יריקות, גידופים וזריקת חפצים לעבר השוטרים, נאלצו לפעול ובמהלך זה נעצרו שני חשודים".

לפי הדיווחים, תליית בובת השוטר נועדה ככל הנראה כמחאה חרדית נגד משטרת ישראל. המחאה הזו הובילה לעימותים קשים בין כוחות המשטרה לבין מפרי סדר חרדים בשכונה עת הגיעו להסיר את המיצג המבזה. שני חשודים נעצרו בחשד להפרת סדר.

מקורות במשטרה מתארים את תליית בובת השוטר כפרובוקציה של קיצונים חרדים שמטרתה להתסיס את השוטרים. עם הגעת הכוח להסיר את המיצג המבזה, התפתחו עימותים וחילופי אלימות שהובילו למעצר של שני חשודים שהשתתפו בהפרות הסדר.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו