יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בולען מפחיד נפער בדרך לסביון, הכביש נחסם לתנועה

בולען ענק ומפחיד נפער הערב בכביש 4622, ביציאה מקרית אונו לכיוון צומת סביון. המשטרה חסמה את הדרך לתנועה וקוראת לנהגים לבחור בדרכים חלופיות.

21:42 ,03/04/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בולען ענק התהווה בצורה פתאומית בכביש 4622, בקטע שבין קרית אונו לצומת סביון. המשטרה שהוזעקה לאתר במהירות, נאלצה לחסום את הדרך לחלוטין לתנועת כלי רכב, וקראה לנהגים לבחור בדרכים חלופיות באזור.

על פי הדיווחים הראשונים, הבולען הגדול והמפחיד נפער ללא כל התרעה מוקדמת, תוך זמן קצר בלבד. בתיעוד שצולם במקום ושהתפרסם על ידי דוברות המשטרה, נראה כיצד חלק נרחב מהכביש נבלע פתאום למעמקי האדמה, כשבור ענקי נפער לפתע ללא שום סימן מקדים.

"התופעה לקחה את כולנו בהפתעה," סיפר אחד הנהגים שנלכד בפקק שנוצר במקום. "פתאום בום! חור ענקי בדרך, עם גדות תלולות מאיימות. זה היה מפחיד מאוד."

"אנו קוראים לנהגים להיזהר, ולבחור בדרכים חלופיות היקפיות כדי להימנע מפקקים וסיכונים במקום," נמסר מדוברות המשטרה שמספקת עדכונים שוטפים. בינתיים, צוותים מקצועיים נערכים לחקור את הסיבה למפולת הכבישים החריגה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו