יום רביעי, 07/08/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בהשתתפות הקונסול הכללי ומשפחות חטופים: אירוע מרגש במרכז חב"ד

אירוע מיוחד ומרגש התקיים במרכז חב"ד העולמי 770 בברוקלין, עבור ישראלים המתגוררים בניו יורק, בהשתתפות אופיר אקוניס ומשפחות חטופים | סיקור

12:31 ,07/07/24
צילום: שלום ראס
קרדיט: צילום: שלום ראס
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בסוף השבוע שעבר (רביעי) התקיים אירוע מיוחד ומרגש במרכז חב"ד העולמי 770 בברוקלין, עבור ישראלים המתגוררים בעיר ניו יורק, בהשתתפות אופיר אקוניס – הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק ובני משפחות החטופים, לצד רבנים ושלוחי חב"ד באיזור, האירוע התקיים לרגל חג ההצלה של הרבי ועמד בסימן "הרבי של כולם".

ברביעי האחרון (7.5) התקיים במרכז חב"ד העולמי, ביתו של הרבי מליובאוויטש "770" שבברוקלין, אירוע מיוחד ומרגש לישראלים המתגוררים בניו יורק הנחשפים לפעילות חב"ד במשך השנה, תחת הסלוגן "הרבי של כולם".
באירוע, שהתקיים בקשר ליום כ"ח בסיון – בו החלה פעילותו של הרבי מליובאוויטש בהפצת היהדות בכל העולם כולו, לאחר שניצל מציפורני הנאצים ימ״ש במלחמת העולם השניה והגיע לארצות הברית – הושם דגש על השפעתו של הרבי בעולם בכלל ובעולם היהודי בפרט, בכח תורתו ומנהיגותו.

באירוע השתתף גם הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק אופיר אקוניס, שנשא דברים נלהבים על פעולותיו המיוחדות של הרבי ודאגתו לכל אחד ואחת בכל רחבי העולם. 

בסיום דבריו הוענק לקונסול על ידי מנהל האירוע  מטבע שניתן מידיו הקדושות של הרבי כשי הוקרה מיוחד, וכן נערך עבורו סיור מיוחד ונרחב בביתו של הרבי, במהלכם התפלל השר על יד חדרו של הרבי על שלום עם ישראל בכלל ושחרור החטופים בפרט.

בהמשך עלה לדבר אבי אוחנה – אביו של יוסף חיים החטוף בעזה שריגש את הקהל בדבריו בהם ביקש מכל אחד ואחת מהמשתתפים להוסיף בעוד מעשה טוב וכן להרבות בתפילה לזכות בנו שנמצא בשבי החמאס.

בשלב זה, מוקרנת על המסכים תכנית מולטימדיה מרהיבה שמרתקת את הקהל בסיפורי חיים מרגשים של משפחת אוחנה ושל חיילים הנלחמים בעת זו בגזרות השנות בארץ ישראל, הדמויות שנבטו על המסך סיפרו כל אחד בדרכו הוא על ההרגשה המיוחדת של הרבי שמלווה אותם מהיום הראשון של המלחמה וההרגשה התמידית שהרבי איתם בכל רגע ורגע כמו כן סיפר אחד החיילים על הברכות המיוחדות והמעודדות שקיבל באמצעות האגרות קודש, ועל אמונתו החזקה יחד עם עם ישראל כולו בנבואתו של הרבי שבדורנו תבוא הגאולה השלימה!

לאחר מכן ביקש אוחנה מהקהל לשיר איתו את אותה המנגינה ששרו יהודים בכל הדורות בתקווה לגאולה שלמה ״ אני מאמין באמונה שלמה בביאת המשיח״ את הרגעים האלו אף תיאור לא יוכל להסביר. רגעים שכל כולם בטחון ואמונה פשוטה בנבואת הרבי שהנה זה משיח בא בפועל ממש!

האירוע הופק בהשקעה על ידי התלמידי תלמידי הישיבה המרכזית של חב"ד ב-770, בחורים ישראלים הטסים לניו יורק בשביל ללמוד במחיצת הרבי שנה שלמה והכנה ליציאתם לשליחות ברחבי העולם.

הכינוס לווה בהפקה מוזיקלית מיוחדת ומרגשת שחתמה את האירוע בריקודים סוערים.

קרדיט צילום: שלום ראס.

שלום ראס

קרדיט: שלום ראס

שלום ראס

קרדיט: שלום ראס

שלום ראס

קרדיט: שלום ראס

שלום ראס

קרדיט: שלום ראס

שלום ראס

קרדיט: שלום ראס

שלום ראס

קרדיט: שלום ראס

שלום ראס

קרדיט: שלום ראס

שלום ראס

קרדיט: שלום ראס

שלום ראס

קרדיט: שלום ראס

שלום ראס

קרדיט: שלום ראס

שלום ראס

קרדיט: שלום ראס

שלום ראס

קרדיט: שלום ראס

שלום ראס

קרדיט: שלום ראס

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

5 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אליהו הגיב:

    ה יעזור שחזרו בשלום בקרוב

  2. ציפורה הגיב:

    מחכה לאירוע של השחרור שלהם אמן בקרוב

  3. רבקה ל הגיב:

    טוב שיש את אבי אוחנה והורים דומים שמאזנים את המסרים שמגיעים ממשפחות החטופים…

  4. אריק הגיב:

    כל הכבוד לחבד על אירוע מאחד שכזה בתקופה שכזו

    1. ליאור הגיב:

      ממש ככה, קידוש שם שמיים אמיתי

כתבות נוספות של אבריימקה אייזנשטיין
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו