יום רביעי, 07/08/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בהנחיית השר גלנט: צה"ל יאתר חרדים עובדים וישלח להם צווי גיוס

שר הביטחון גלנט קיבל את המלצת צה"ל והחליט להוציא זימונים לצו ראשון לבני המגזר החרדי בחודש הקרוב, בהתאם להמלצות "ועדת שקדי".

16:19 ,09/07/24
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט קיבל את המלצת צה"ל והחליט להוציא זימונים לצו ראשון לבני המגזר החרדי כבר בחודש הקרוב, ע"פ הדיווחים, צה"ל יאתר חרדים עובדים שהצהירו שתורתם אומנותם וישלח להם צווי גיוס.

ההחלטה התקבלה בתום דיון שהתקיים הבוקר (ג') בנושא היערכות מערכת הביטחון לקראת גיוס בני המגזר החרדי, דיון בו השתתפו הרמטכ"ל, רב אלוף הרצי הלוי, סגן הרמטכ"ל אלוף אמיר ברעם, אלוף במיל' אליעזר שקדי, ראש אכ"א אלוף יניב עשור, הפצ"רית אלופה יפעת תומר ירושלמי, וסמנכ"ל וראש אגף התכנון במשרד הביטחון, איתמר גרף.

במהלך הדיון אישר שר הביטחון את המלצת צה"ל להוצאת צווים לתהליכי מיון והערכה (צו ראשון) של מלש"בים מהמגזר החרדי כבר בחודש הקרוב. הצווים יופקו בהתאם ליכולות הקליטה והמיון של צה"ל, ולאחר שיבוצע תהליך טיוב משמעותי של הנתונים הקיימים לגבי המתגייסים האפשריים מהמגזר החרדי.

בנוסף לכך, הוחלט כי במהלך החודש הקרוב יעלה לאוויר קמפיין הסברה ייעודי לאוכלוסייה החרדית. הקמפיין ינגיש את מסלולי השירות המותאמים לחרדים בצה"ל, בהתאם להמלצות "ועדת שקדי". ועדה זו הוקמה במיוחד כדי לבחון את הדרכים הטובות ביותר לשילוב בני המגזר החרדי בצה"ל, תוך שמירה על אורח חייהם וצרכיהם הייחודיים.

שר הביטחון והרמטכ"ל סיכמו בדיון כי גיוס בני המגזר החרדי הוא צורך מבצעי ובעל חשיבות חברתית מורכבת. הם הדגישו כי יש לפעול לפי עיקרון "גיוס בהצלחה", כדי להגיע לשירות משמעותי של בני המגזר החרדי, תוך שמירה על אורח חייהם. כמו כן, יש לחתור להגדלת מספר המתגייסים בתהליך סדור ומותאם.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו