יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בריאות

בהלה בישיבה: בן 13 נלחם על חייו לאחר התמוטטות וחוסר דופק

נער בן 13 התמוטט בישיבה בבני ברק וחובשי הצלה וכוחות רפואה אחרים ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות מצילות חיים. הנער פונה לביה"ח

08:32 ,18/03/24
איחוד הצלה
קרדיט: איחוד הצלה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

דרמה התחוללה בישיבה בבני ברק, לאחר שנער צעיר כבן 13 התמוטט בתוך בית המדרש. חובשי הצלה שהוזעקו למקום יחד עם כוחות נוספים מגורמי הרפואה הראשונית, נאלצו לבצע בנער פעולות החייאה מתקדמות במאמץ להצלת חייו.

כוננים של איחוד הצלה הזניקו את יחידת ההחייאה המיטלטלת לכיוון הישיבה בעיר, לאחר שדווח על בחור מחוסר הכרה. יחד עם חובשים ופראמדיקים ממגן דוד אדום, החובשים מצאו את הנער שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה.

חובש ההצלה חיים ברגמן, שהשתתף בפעולות בשטח, סיפר: "כשהגענו למקום, מצאנו בחור כבן 13, שוכב מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה לאחר שנמצא במצב זה. יחד עם חובשים נוספים של ההצלה ומד"א, ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, שכללו בין היתר מתן תרופות מצילות חיים."

בהמשך להצלחת פעולות החייאה ראשוניות שהצליחו להחזיר פעימות לב לנער, הוא פונה במצב קריטי ותוך כדי המשך פעולות החייאה נוספות לחדר הלם בבית החולים שיבא בתל השומר, שם התקבלה החלטה לקבל אותו לטיפולים נוספים.

חובש ההצלה שלומי שקד סיפר: "מצבו נשאר קריטי, אך אנו מקווים שהמשך הטיפול בבית החולים יוביל לשיפור במצבו. הוא פונה תוך כדי החייאה ממושכת, מה שמעיד על חומרת מצבו."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו