יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ארונו של דוד מירילאשוילי ז"ל שהתמוטט ונפטר באומן בדרכו לארץ

הרב דוד מירילאשווילי מירושלים נפטר בפתאומיות בראש השנה בעת ביקור באומן. גופתו טוסט לקבורה בישראל. משפחתו וחבריו אבלים על לכתו של האיש היקר

12:15 ,21/09/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א / דוד מירילאשוילי ז"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ברוך דיין האמת. הרב דוד מירילאשווילי ז"ל, תושב אופקים ואב למשפחה, נפטר בפתאומיות השבוע בגיל 55 בלבד, בעיצומו של חג ראש השנה. הרב מירילאשווילי התמוטט בעת ששהה בעיר אומן שבאוקראינה, בסמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב.

הרב מירילאשווילי, יליד ברית המועצות, עלה ארצה והקים את ביתו כאן. הוא נסע השנה לראשונה לקיבוץ באומן יחד עם שני ילדיו, ונהנה מאוד מהחוויה הרוחנית. ביום שני של ראש השנה, לאחר תפילת מנחה, התמוטט הרב מירילאשווילי בפתאומיות לעיני ילדיו וחבריו, וכל ניסיונות ההחייאה כשלו.

הבשורה הקשה הכתה בתדהמה את המשפחה ואת קהילתו. חברים תיארו אותו כאיש חסד אהוב על הכל, שמח בדרכיו ומסור לזולת. לאחר מאמצים רבים הובא לקבורה בישראל, והלווייתו המונית יצאה היום מביתו באופקים לבית העלמין המקומי.

משפחתו של הרב מירילאשווילי שקועה באבל כבד על לכתו של אדם צעיר, אהוב ומסור שנלקח באופן פתאומי באמצע חג השנה. קהילת חסידי ברסלב שאליה השתייך ממשיכה להתגייס לתמוך במשפחתו בתקופה הקשה. יהי זכרו ברוך.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו