שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ארגון 'בצלמו' לנציב תלונות הציבור "השעה את אייל ברקוביץ"

סערת ההסתה: ארגון בצלמו קורא לנציב תלונות הציבור להשעות את אייל ברקובץ בעקבות דברי ההסתה שלו נגד הציבור החרדי • סמוטריץ' "אמירות אנטישמיות"

00:36 ,23/10/22
קרדיט: צילום מסך חדשות 12
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בצלמו לנציב תלונות הציבור "השעה את אייל ברקוביץ והטל עיצום כספי על קשת 12"
בעקבות דברי אייל ברקוביץ בתוכניתו אופירה וברקו מיום שישי האחרון בו אמר בין היתר על הציבור החרדי "מנותקים קוראים בתורה כל היום לא הולכים לעבוד לא הולכים לצבא לא משלמים מיסים ובטלנים", מנכ"ל בצלמו שי גליק פנה במכתב בהול לנציב תלונות הציבור בדרישה להשעות את ברקוביץ  ופתיחת תהליכי הפרה נגד הערוץ והטלת עיצום כספי עליו מכיון שמדובר בהתבטאות גזענית מסיתה ומכלילה.
במכתבו הזכיר גליק שאין זה פעם ראשונה שמר ברקו מסית ובעבר אמר שהחרדים סוחטים את תקציב המדינה.

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר "עם צאת השבת הזדעזענו לשמוע את הדברים המסיתים והמכלילים שאמר ברקוביץ שעה שעמדנו בקבלת השבת דברי הסתה גזענות והסתה שאסורים להאמר ובפרט שלא בערוץ תקשורת מרכזי, טיפול נחוש ומהיר מצד הרשות השניה יבטיח כי בעתיד לא יישנו מקרים כאלו"

ח"כ הרב ישראל אייכלר אמר "השיטה העתיקה, להשתמש בדמם של הרוגי המלחמה, ולהאשים את היהודים בתבוסה, ברעב, בעצלות ובגניבת הכסף, פועלת היום בחלק מהתשקורת האנטישמית.

את מחיר השתיקה מול ההסתה נגד החרדים משלם כל ילד חרדי  כל אמא וכל הורה וכל עובד, בהתנכלות השלטון נגדנו. המסיתים רוצים להפוך את כולם לאויבי היהדות במדינה.

אין כוחנו אלא בפה.
הנשק היחיד שנותר ליהודי חרדי, להגן על עצמו מפני האויבים בשלטון ובתקשורת, הוא האות ג' בקלפי.

כל מי שאינו יוצא לבחור ליהדות התורה, נעשה שותף לפשעי המלחמה נגד החרדים"

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב ואמר "אמירות אנטישמיות כמו אלה של אייל ברקוביץ' העם היהודי ספג במשך כל השנים מהגרועים שבשונאיו. בושה וחרפה שכאן בישראל על המסך נשמעת הסתה חמורה כזו כלפי הציבור החרדי, שתורם רבות לעם ישראל בשלל מפעלי חסד, בלימוד תורה ששומר על המסורת היהודית, ויותר ויותר גם בהשתלבות בצה"ל ובשוק התעסוקה."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו