יום רביעי, 03/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

אסון בבני ברק: 47 נפגעים בשריפה שפרצה בבניין מגורים

47 נפגעים, ביניהם ילדים ותינוק, פונו לבתי חולים במרכז לאחר שריפה שפרצה בדירה בבניין מגורים בבני ברק. אחד במצב בינוני, יתר קל.

09:53 ,15/04/24
איחוד הצלה
קרדיט: איחוד הצלה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

47 פצועים פונו הלילה לחמישה בתי חולים במרכז הארץ בעקבות שריפה שפרצה בדירה ברחוב צבי הרלינג בקריית הרצוג בבני ברק. אחד מהם במצב בינוני והשאר קל. בין הנפגעים היו גברים, נשים וילדים, כולל תינוקת בת חודש.

לפי דיווחי כבאות והצלה, השריפה החלה בשריפת אופנועים שחנו בתחתית הבניין ועשנה חדר לדירות ולחדרי המדרגות. חלק מהדיירים חולצו על ידי הכבאים מחדרי המדרגות ומהמרפסות באמצעות סולמות.

מפאראמדיק מד"א מסרו כי הגיעו "לשריפה פעילה באחת הדירות, בה נלכדו מספר רב של דיירים". לדבריהם, פרסו את כוחות ההצלה של מד"א בשטח, וביצעו מיון ראשוני לנפגעים. גבר כבן 50 שסבל משאיפת עשן קיבל טיפול רפואי ראשוני במקום ופונה במצב בינוני לבית חולים.

מאיחוד הצלה נמסר כי "הפצועים שאפו עשן רב עקב שריפה שפרצה מתחת לבנין והתפשטה לשאר חלקי הבניין". מתנדביהם דיווחו על טיפול רפואי שניתן במקום לזוג בני 70, לילד בן 7 ולמשפחה כולל אם ותינוקת בת חודש ממשפחה אחרת.

כוחות כיבוי גדולים הוזעקו למקום, ופעלו לכיבוי חוקר דליקות צפוי לבדוק את נסיבות פרוץ השריפה הגדולה. רשויות החקירה יבדקו גם חשד להצתה כמקור לשריפה.

כבאות והצלה

קרדיט: כבאות והצלה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו