יום רביעי, 02/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

אלמנו של נעם רז: "תודה שזכינו בך, נתת את כולך לעם ישראל"

לוחם הימ"מ נעם רז ז"ל שנהרג בפעילות בג'נין בשבוע שעבר הובא היום למנוחות בהר הרצל בירושלים בנו ספד לו ואמר "היה לך חלום להכניס ספר תורה"

17:52 ,15/05/22
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לוחם הימ"מ נעם רז ז"ל שנהרג בפעילות בג'נין בשבוע שעבר הובא היום למנוחות בהר הרצל בירושלים. אפרת, אישתו של נעם ז"ל ספדה לו "תודה שזכינו בך ותודה שבחרת בי להיות אשתך. בחייך, נתת את כולך לעם ישראל אז הוא בא היום להגיד תודה. תודה שלימדת אותנו צניעות והסתפקת במועט, תודה על החיים האהבה והשמחה שהכנסת בבית. אצלך, כל הערכים באו לידי ביטוי במעשים, החיבור לאדמה, לבנות ולהצטרף ליישוב חדש. הלב נקרע מגעגועים ואהבה."

בניו של נעם אמרו בהספדים "אבא, מי שכתב את המשפט 'אמור מעט ועשה הרבה' בטוח הכיר אותך. היה לך חלום להכניס ספר תורה ואנחנו נגשים אותו לעילוי נשמתך. תמיד היית שמח בחלקך ואף פעם לא שמענו אותך מתלונן. אתה צנוע, גיבור, על אדמת הקודש אתה האדם הכי טוב בעולם. אנחנו מאמינים שיש לך נחת רוח גדול במרומים."

 

 

אימו של נעם ז"ל ספדה את בנה ואמרה "נעם, בן יקר ואהוב שלי, היה לי לתמך בכל המצוקות כשהחיוך אינו מש מפניך.
השקעת בבית ובמשפחתך, אהבת את הארץ ונטעת בה מטע זיתים.
היה שלום ילד אהוב שמור עלינו ממרום כמו ששמרת על הארץ."

אחיו ספד לו ואמר "נעם אחי, עכשיו כולם מכירים אותך ומספרים איך היית כחבר וכלוחם.דאגת תמיד לכולם, כולם מדברים על המיוחדות שבך, היית אח מסוג אחר.
תודה שהיית בשבילנו אוזן קשת ואישיות לדוגמא אתה אח מושלם ובן מדהים שדאג תמיד לכיבוד הורים."

לאחר מכן ספדה לו אחותו ואמרה "תמונות שלנו יחד וזכרונות ילדות מרצדות מול עיניי. אני עוד לא יכול לכתוב עליך בלשון עבר, אתה עמוד התווך של הבית, תומך, מחבק, אבא ובעל מסור, בן אוהב אחד שדואג, דוד וחבר נאמן. לנצח אחי, אזכור אותך."

מפקד הימ"מ, תנ"צ ח' ספד לו אפ הוא ואמר "נעם, רק לפני חודשיים, במהלך הקרב בו נפגע מפקד הפלגה סנ"צ ש' היית אתה זה שטיפל בו עד להעברתו לבית החולים.

נעם, גיבור ישראל, מלח הארץ, לא משת מהדרך בה חונכת. שירת חייך נדמה בבוקר יום שישי בקרב מול מחבלים בני עוולה בג'נין.

מעל קברך, בשמי ושם לוחמי היחידה אנו מתחייבים להמשיך ולשמור על משפחתך ולספר לילדיך  על מעשי גבורתך אשר בזכותם יכולים אזרחי מדינת ישראל לחיות במדינה יהודית, ישראלית ודמוקרטית.

משימתם של אלו המבקשים לכלותינו לא תצלח, 'לא ינום ולא ישן שומר ישראל', 'ארדוף אויביו ואשיגם ולא אשוב עד כלותם'. יהי זכרך ברוך."

רז, בן ה-47 ואב לשישה, נפצע ביום שישי האחרון באורח קשה במהלך פעילות בנפת ג'נין, ופונה במסוק לבית החולים רמב"ם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

רס"ב רז ז"ל, תושב היישוב קידה, התגייס ליחידת הימ"מ בשנת 1999 ושימש במשך כ-23 שנים ביחידה כלוחם, פארמדיק, פורץ וצלף. נועם ז"ל השתתף במאות מבצעים לסיכול טרור, סיכן את עצמו והציל חיים.

משפחתו הסכימה לתרומת איבריו להצלת חיים לאחר שהיה חתום על כרטיס אדי. בבית החולים רמב"ם יונצלו קרניות עיניו ויושתלו בהמשך בחולים הממתינים להשתלה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו