יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

אלימות השוטרים: ח"כ בוסו למפכ"ל "למצות את הדין עם השוטרים"

ח"כ אוריאל בוסו בפניה למפכ"ל המשטרה ולשר לביטחון פנים האיצו את החקירה בנושא ע"מ שהגורמים האחראים למעשה הנפשע יתנו על כך את הדין

20:54 ,21/07/22
קרדיט: מצלמות אבטחה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כזכור, אמש פורסם בחדשות 12 סרטון מצמרר ממצלמות האבטחה של חנות סלולאר בה נראה רב חרדי מוכנס לחנות ע"י קצין משטרה ושוטרי יס"מ בהפגנה במקום כשהם מכים אותו באלימות ובאגרופים.

בעקבות כך פנה היום ח"כ אריאל בוסו בפניה למפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי ולשר לביטחון פנים בה הוא דורש להאיץ את חקירת הנושא ע"מ שהגורמים האחראים למעשה הנפשע יתנו על כך את הדין ויפה שעה אחת קודם.

מצורף המכתב המלא

ממשטרת ישראל נמסר אמש בתגובה: "כוח משטרה הוזעק להפרת סדר של מאות מתפרעים מול חנות סלולר בבני ברק. הכוח נתקל בהמון הזורע הרס במקום ובברד אבנים, בלוקים, מוטות, עגבניות, קרטונים בוערים וזיקוקים.

חלק מהשוטרים נפגעו מהאבנים והחפצים ואף נפצעו. הכוח עצר את אחד ממפירי הסדר והכניס אותו לחנות תוך שהוא מפעיל כוח רב ומתנגד. נגד החשוד הופעל, כמקובל וכחוק, כוח סביר לצורך השתלטות עליו ולכבילתו באזיקים.
ככל שעולות טענות כלפי התנהלות השוטרים ראוי שאלה יבדקו על ידי הגורמים הרלוונטיים"

 


מצלמות אבטחה

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו