יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

אלו מספרי ההרוגים והפצועים של המערכה הצבאית בעזה

צה"ל חשף היום לראשונה את המספרים המלאים של הנפגעים בקרבות ברצועת עזה. לפי הנתונים, מאז תחילת מבצע "חרבות ברזל" נהרגו 97 לוחמי צה"ל, בעוד 159

13:39 ,10/12/23
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

צה"ל פרסם היום (ראשון) לראשונה את הנתונים המדויקים אודות מספר הנפגעים בקרבות ברצועת עזה מאז תחילתם לפני כשלושה שבועות בשמחת תורה. על פי הנתונים הרשמיים שהתקבלו בכיכר השבת, 97 לוחמי צה"ל נהרגו בלחימה בתוך הרצועה מאז תחילת התמרון הקרקעי, בעוד 1593 חיילים נוספים נפצעו בדרגות פציעה שונות.

40 מהפצועים מאושפזים כעת בבתי חולים במצב קשה, 211 במצב בינוני ועוד 165 במצב קל. 255 מהפצועים סבלו מפציעות קשות, 446 נפצעו באורח בינוני ו-892 במצב קל יחסית.

מפקד אוגדת עזה בדרגת תת-אלוף אמר כי "הנתונים משקפים את המחיר הכבד שצה"ל נדרש לשלם במערכה מול ארגון הטרור חמאס. אנו מודעים לנפגעים הרבים, ועושים כל מאמץ לצמצם אובדן חיים".

על פי דיווחי צה"ל, 425 חיילים נהרגו עוד ביום הראשון של הלחימה בשמחת תורה, כאשר חמאס פתח במתקפת פתע נרחבת על שטח ישראל. מאז תחילת התמרון הקרקעי נהרגו עוד 97 לוחמים בקרבות העזים שהתחוללו בלב הרצועה.

חיילים רבים סובלים מפציעות קשות כגון כוויות, פגיעות באיברים חיוניים ופציעות ראש. רבים מהם יישאו מום לכל החיים. הפצועים מקבלים טיפול רפואי בבתי החולים הגדולים במרכז הארץ.

מפקדים בכירים בצה"ל הביעו היום צער על הנפגעים הרבים ושיבחו את אומץ לבם וגבורתם של הלוחמים. "זוהי מלחמת הצללים של ישראל, שבה אנו נלחמים בעד הביטחון של אזרחינו תוך שאנו משלמים בחייהם של חיילינו הטובים ביותר" אמר אחד המפקדים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו