שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

אלוף פיקוד דרום החליט לאסור את כניסת בן גביר לעוטף עזה

בן גביר הגיע לחזק את תושבי הדרום ויישובי העוטף אך נחסם על ידי שוטרים שמסרו כי הוא לא יכול להכנס למרות חסינותו הפוליטית אלא בשעות החשכה בלבד

13:18 ,04/08/22
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיע לחזק את תושבי הדרום ויישובי העוטף. בתחילה ביקר בן גביר בשדרות, ולאחר מכן ביקש לבקר את תושבי ניר עם וארז הנצורים כבר שלושה ימים. בן גביר הגיע לצומת ניר עם, אך נחסם על ידי שוטרים שמסרו כי הוא יכול להיכנס ברגל ולא ברכב, ובן גביר הודיע כי בכוונתו להיכנס ברגל לישובים.

אלא שכעת הודיע אלוף פיקוד הדרום לח"כ בן גביר כי הוא יוכל להיכנס רגלית רק בשעות החשיכה, ולמרות חסינותו הפוליטית הוא לא יוכל להיכנס כעת לישובים מחשש לביטחון לחייו.

לדברי בן גביר: "באתי לפתוח את המצור. אני אוהב את החיילים והשוטרים שלנו, אבל הבעייה היא במדיניות, לא ייתכן שממשלת ישראל נכנעת לג'אהד האסלאמי. אם הם מאיימים צריך לכסח להם את הצורה, ועל כל איום מעזה צריך לירות ולהכניס את המחבלים בעזה לעוצר".

בן גביר הוסיף: "המציאות שבה תושבים יכולים להיכנס ולצאת מהישובים רק באופן רגלי ורק בשעות החשיכה היא הזויה ומהווה פשיטת רגל מוסרית ובטחונית של ממשלת ישראל".

 


קרדיט: דוברות בן גביר

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו