שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

איראן מגיבה לדבריו של בנט: "נשמיד את תל אביב וחיפה בכל טעות"

מפקד זרוע היבשה הגנרל קיומרס היידרי אמר הבוקר, כי "המשטר הציוני כבש את האדמות המוסלמיות ויחזור לאסלאם ב-25 השנים הבאות"

14:47 ,07/06/22
קרדיט: צילומסך/הגנרל קיומרס היידרי
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

סוכנות הידיעות 'תסנים' האיראנית שופר של המשטר האיראני דיווחה, כי מפקד זרוע היבשה הגנרל קיומרס היידרי אמר הבוקר, כי "המשטר הציוני כבש את האדמות המוסלמיות ויחזור לאסלאם ב-25 השנים הבאות".

הוא אמר, "היום, ההישגים הצבאיים וההגנה של צבא הרפובליקה האסלאמית של איראן הם קוץ בעיני האויבים". לדבריו, "כל יחידות הצבא מלאים בהישגים", והוסיף כי "טווח המל"טים והטילים המבצעיים של הצבא גדל".

הוא הזהיר את "ראשי המשטר הציוני" ואיים, כי "בפקודת המנהיג העליון של המהפכה נשמיד את תל אביב וחיפה בכל טעות של האויב". בהתייחסו ל'עיר המל"טים' שאיראן פרסמה כי היא הקימה, אמר, "כל הציוד הזה נועד להגיב לתוקפנות המטופשת של אויבי המהפכה האסלאמית".

הדברים נאמרו בעקבות דבריו של ראש הממשלה נפתלי בנט מוקדם יותר בהם הציג את האסטרטגיה של ישראל לטיפול באיום הגרעין האיראני כשאמר "מדינת ישראל בשנה האחרונה פועלת מול ראש התמנון של הטרור ולא רק נגד זרועות התמנון כפי שנעשה משך העשורים האחרונים. ימי החסינות, בהם איראן פוגעת ושוב פוגעת בישראל ומפיצה טרור באמצעות שלוחותיה באזור, אבל נשארת ללא פגע – תמו.
אנחנו פועלים, בכל זמן ומקום, ונמשיך בכך".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו