שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

איפה מוישי? יחידות צבאיות יצטרפו לחיפושים אחר מושי קליינרמן

שר הביטחון אישר הבוקר כי יחידות של הצבא יסייעו בחיפושים אחר מושי זאת לאחר 143 יום להיעלמותו • הוריו של מושי "מחכים לבשורות טובות"

09:38 ,16/08/22
קרדיט: באדיבות המשפחה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

איפה מושי? שר הביטחון בני גנץ, אישר הבוקר כי יחידות של הצבא יסייעו בחיפושים אחר מושי זאת לאחר 143 יום להיעלמותו.

הוריו של מושי, גיטי ושמואל קליינרמן ספרו  "קבלנו עדכון מבורך כי השר חילי טרופר, שביקר אותנו שבוע שעבר, פנה לשר הביטחון בני גנץ וקיבל אישור להפעלת היחידות המיוחדות בצה"ל למבצע חיפושים צבאי מקצועי ראשון שיחל בימים הקרובים".

"לראשונה אנו רואים שר בממשלת ישראל ששם את כובד משקלו ופועל ללא אינטרס פוליטי אלא בלב שלם וטהור למען מציאת אהובינו, הנעדר מוישי קליינרמן. טרופר הבטיח לעשות כל שביכולתו ואכן מקיים. אנו רוצים להודות לשר חילי טרופר ולשר הביטחון בני גנץ על ההתגייסות וכמובן למשטרת ישראל על המשך המאמץ בכיווני החקירה השונים והמשך העדכון השוטף".

"אנו ממשיכים להתרגש מכל החיזוקים, התפילות והאהבה שהעם היהודי בארץ ובעולם מרעיף עלינו. מוישי הפך להיות הילד של כולם ואנו מקווים ומייחלים למציאתו בקרוב ולחגוג את בר המצוה של בנינו הצעיר יותר שלמה, שקרוב מאד למוישי , יחד עם מוישי. מחכים לבשורות טובות".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו