יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » טכנולוגיה

אילון מאסק: "אנו מספקים אינטרנט בעזה בתמיכת איחוד האמירויות"

אילון מאסק הודיע כי שירות האינטרנט הלוויני סטארלינק מופעל כעת בבית חולים בעזה בתמיכת איחוד האמירויות וישראל

07:47 ,24/07/24
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אילון מאסק, מנכ"ל חברת SpaceX, הודיע היום (שלישי) כי שירות האינטרנט הלוויני סטארלינק החל לפעול בבית חולים בעזה. המיזם נתמך על ידי איחוד האמירויות וישראל, ומספק גישה לאינטרנט באזורים מנותקים, מה שמסייע לצוותים הרפואיים להתמודד עם המצב הקשה בשטח.

סטארלינק, המיזם השאפתני של חברת SpaceX, מציע שירותי אינטרנט באמצעות לוויינים המספקים גישה לאזורים מרוחקים או כאלו הנמצאים בתנאים קשים. המיזם נועד לפתור את בעיית הנגישות לאינטרנט במקומות שבהם התשתיות הרגילות אינן מאפשרות זאת.

הפעלת סטארלינק בבית חולים בעזה היא תוצאה של שיתוף פעולה ייחודי בין איחוד האמירויות וישראל, שנועד לסייע במתן שירותים חיוניים לאוכלוסייה המקומית ולצוותים הרפואיים. המהלך מהווה חלק ממאמצים בינלאומיים לשפר את התנאים ההומניטריים בעזה ולהבטיח את הזכויות הבסיסיות של התושבים.

מאסק ציין כי הפרויקט נתמך על ידי איחוד האמירויות וישראל, והודה לשתי המדינות על הסיוע וההתחייבות לשיפור התנאים בעזה. "סטארלינק מספק גישה לאינטרנט במקומות שבהם התשתיות הרגילות כושלות, ואנו גאים להיות חלק מהמאמץ ההומניטרי בעזה," אמר מאסק.

החיבור לאינטרנט באמצעות סטארלינק מספק אמצעי תקשורת חיוניים, ומשפר את הנגישות לשירותים רפואיים.

גורמים במערכת הבריאות בעזה הביעו שביעות רצון מהיוזמה החדשה, וציינו כי החיבור לאינטרנט יסייע רבות בניהול הטיפול הרפואי ובמתן שירותים חיוניים לתושבים. "החיבור לאינטרנט בעזרת סטארלינק משפר את יכולתנו להתמודד עם האתגרים הגדולים העומדים בפנינו," אמר דובר בית החולים בעזה.

אילון מאסק, הממשיך לקדם את פרויקט סטארלינק ברחבי העולם, מביא בכך תקווה לאזורים רבים הזקוקים לחיבוריות אינטרנטית ולשיפור תנאי החיים. "אנחנו מחויבים להביא את האינטרנט לכל פינה בעולם, ולעזור לאנשים במקומות שבהם הם זקוקים לכך ביותר," אמר מאסק.

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו