שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

אחיינו של החייל אברהם ברומברג הי"ד נפגש עם בן גביר – צפו

אחיינו של החייל אברהם ברומברג שנרצח ב-1980 על ידי המחבל מאהר יונס ששוחרר הבוקר מהכלא עם תום ריצוי עונשו, נפגש עם השר לביטחון לאומי בן גביר

20:53 ,19/01/23
דוברות
קרדיט: דוברות
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אחיינו של החייל אברהם ברומברג שנרצח ב-1980 על ידי המחבל מאהר יונס ששוחרר הבוקר מהכלא עם תום ריצוי עונשו, נפגש עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר והודה לו על המאמצים הרבים למנוע חגיגות תמיכה בטרור לרגל שחרור המחבל.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר "הנחתי את המשטרה לפעולה חד משמעית נגד אותם תומכי טרור, מחבקי רוצחים. ונכון להרגע, המשטרה ברוך השם שולטת במצב, אוכפת את החוק גם בואדי ערה. זו ההוכחה שהמשטרה, כשהיא רוצה, היא יכולה".

עוד הוסיף השר "אני מקווה שגם בימים הקרובים ימשיכו את המדיניות הזו. לא לתמיכה בטרור, לא מפגן של אהדה לרוצח נאלח ואמירה חד משמעית שיש דין ויש דיין והחוק נאכף גם בואדי ערה"

אבי ברומברג אחיין של החייל הודה לבן גביר ואמר "אני רוצה להגיד תודה רבה לשר. המדיניות של ממשלת ישראל, שיורדת למשטרת ישראל, מוכיחה את עצמה בשטח. לא היה לזה אח ורע בשלטונות קודמים ובאמת גם בתוך מאבקים צריך לעצור רגע ולהגיד תודה".

עוד אמר אבי "המדיניות החדשה מורגשת בשטח ואין לי ספק שיחד עם המדיניות החדשה וקשת רחבה של 106 חברי כנסת שמובילים כרגע חקיקה לביטול אזרחותם של הרוצחים, אנחנו בעוד מספר שבועות נהיה במציאות אחרת. מציאות בה ממשלת ישראל אומרת באופן ברור פעם אחת, מחבלים הם לא אזרחי המדינה."

קרדיט: דוברות

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו