שבת, 28/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

אזעקות בעמק יזרעאל: צה"ל תקף בתגובה למטחי רקטות • צפו

אזעקות נשמעו בעמק יזרעאל לאחר שיגור מטחי רקטות מלבנון. צה"ל הגיב בתקיפות, חיזבאללה טען שירה לעבר שדה התעופה מגידו.

07:39 ,24/09/24
מד
קרדיט: מד"א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במהלך הלילה התרחשה הסלמה בצפון הארץ, כאשר שלושה מטחים של רקטות שוגרו מאזור דרום לבנון לעבר עמק יזרעאל. אזעקות נשמעו בערים עפולה, מגדל העמק, נוף הגליל, נצרת ויישובים נוספים באזור. צה"ל הודיע כי זוהו כעשרים שיגורים, כאשר חלקם יורטו על ידי מערך ההגנה האווירית, אולם חלק מהרקטות נפלו בשטחים פתוחים. לא דווח על נפגעים בגוף, אך נזק נגרם לרכוש במספר מקומות, כולל אמבולנס של מגן דוד אדום.

על פי הודעת דובר צה"ל, הירי הגיע מלבנון, וצה"ל הגיב מיידית באמצעות תקיפות אוויריות על מקורות הירי, שכללו משגרים ומבנים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה. התקיפות התמקדו בדרום לבנון ובמרחב הבקאע שבעומק המדינה, במסגרת פעולות שנמשכו במהלך היממה האחרונה. חיזבאללה לקח אחריות לירי הרקטות וטען כי המטחים כוונו לעבר שדה התעופה הצבאי במגידו ובסיס רמת דוד.

בין הנזקים שנגרמו, אמבולנס של מגן דוד אדום בעמק יזרעאל נפגע מהדף הרקטות, ושמשותיו נופצו בעקבות הרסיסים. כמו כן, אשה בת 74 ממגדל העמק נפצעה קל בעת שניסתה לרוץ למרחב מוגן ונפלה בדרכה. היא פונתה לבית החולים העמק בעפולה במצב קל.

במהלך הלילה נמשכו התקיפות האוויריות של צה"ל, כשמטוסי קרב בהכוונת פיקוד הצפון ואגף המודיעין תקפו מאות מטרות חיזבאללה. עד כה דווח כי צה"ל תקף כ-1,600 מטרות טרור, כולל מפקדות, משגרים ומבנים צבאיים של הארגון.

משטרת ישראל הודיעה כי היא ערוכה לכל תרחיש נוסף, וקראה לאזרחים להקפיד על הנחיות פיקוד העורף. "משמעת אזרחית מצילה חיים," נמסר מהמשטרה, שהדגישה את הצורך בהקפדה על הנחיות הביטחון בשעת חירום.

ההסלמה הנוכחית מוסיפה למתח המתמשך בגבול הצפון, כשחיזבאללה ממשיך לשגר רקטות ולהגביר את האיומים על יישובי הצפון ועמק יזרעאל

מד

קרדיט: מד"א

קרדיט: מד"א

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו