שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

אושרה הרחבה משמעותית של מתווה הפיצויים לעסקים בדרום ובצפון

אושרה הרחבה ניכרת של מתווה הפיצויים לעסקים שנפגעו במלחמה - עסקים בטווח של עד 40 ק"מ מהעוטף, באזורי קו העימות וברמת הגולן יקבלו פיצוי מלא

18:20 ,12/11/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ועדת הכספים של הכנסת אישרה הרחבה ניכרת של מתווה הפיצויים לעסקים שנפגעו כתוצאה ממלחמת חרבות ברזל בחודש שעבר. על פי התקנות החדשות, עסקים במרחק של עד 40 ק"מ מהעוטף, ביישובי קו העימות וברמת הגולן יקבלו פיצוי מלא על נזקיהם.

מדובר בהרחבה משמעותית של מתווה הפיצויים שאושר קודם לכן, ונועדה לסייע לעסקים שנפגעו קשות מהלחימה הממושכת בדרום ובצפון. הפיצוי יינתן עבור אובדן הכנסות והוצאות שכר בחודש אוקטובר.

שר האוצר סמוטריץ' אמר כי מדובר ב"צעד משמעותי שיסייע לעסקים שספגו פגיעה כלכלית קשה במהלך המלחמה". ראשי הרשויות בעוטף ובצפון בירכו על ההחלטה.

המהלך מצטרף לסדרת צעדים שנועדו לסייע לתושבי האזורים שספגו את מירב הנזק במלחמה האחרונה. מתווה הפיצויים המורחב יאפשר לעסקים להתאושש ולהמשיך להעסיק עובדים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו