יום שני, 16/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

אורי אשכנזי נחמיה ז"ל, בן 19 מאשקלון, נהרג בקרב ברפיח

סמל אורי אשכנזי נחמיה ז"ל, לוחם שריון בן 19 מאשקלון, נפל בקרב ברפיח מפגיעת טיל נ"ט. הלווייתו תתקיים מחר בעיר.

06:59 ,23/08/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הותר לפרסום שמו של סמל אורי אשכנזי נחמיה ז"ל, בן 19 מאשקלון, לוחם שריון בגדוד 46 בעוצבת "עקבות הברזל" (חטיבה 401), שנפל בקרב קשה בדרום רצועת עזה לאחר פגיעת טיל נ"ט בעיר רפיח. אורי, צעיר שהקדיש את חייו להגנה על מדינת ישראל, נהרג בעת מילוי תפקידו בהגנה על מולדתו. הלווייתו תתקיים היום בשעה 11:00 בבית העלמין הצבאי באשקלון, בנוכחות בני משפחה, חברים ומוקירים רבים.

סמל אורי אשכנזי נחמיה היה לוחם שריון שצבר אהבה רבה לחיים הצבאיים ולשירותו בגדוד 46, בעוצבת "עקבות הברזל". הוא התגייס לצה"ל עם מוטיבציה גבוהה, חדור רצון לשרת את המדינה ולתרום לה. חבריו לגדוד מספרים על לוחם נחוש, מסור וחבר טוב שבלט במסירותו לצוות ובמחויבותו לתפקיד. פגיעת טיל הנ"ט שהובילה למותו של אורי הותירה את חבריו ליחידה, מפקדיו ומשפחתו כואבים ואבלים.

באשקלון, העיר שבה גדל והתחנך אורי, האבל כבד. ראש העיר, תומר גלאם, ספד ללוחם הצעיר במילים נרגשות: "אבלים וכואבים את נפילתו של בן העיר, סמל אורי אשכנזי נחמיה ז״ל, לוחם גדוד שריון שנפל בקרב בדרום רצועת עזה. בן 19 בנופלו. תנחומים מעומק הלב להוריו ולמשפחתו היקרה. עיריית אשקלון תעמוד לרשותם בכל הנדרש בשעה קשה וכואבת זו. שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו. יהי זכרך ברוך, גיבור."

אורי היה בוגר בית הספר מקיף ה' באשקלון, ובין חבריו לספסל הלימודים זכור כבחור רציני, נבון ומלא חיים. הוא הותיר אחריו הורים, אחות ואח, אשר מתמודדים עתה עם כאב בלתי נסבל.

הלווייתו של סמל אורי אשכנזי נחמיה תיערך היום בבית העלמין הצבאי באשקלון בשעה 11:00. עיריית אשקלון ומועצת הנוער העירונית קוראות לציבור, ובעיקר לבני הנוער בעיר, להגיע וללוות את אורי בדרכו האחרונה. מועצת הנוער, בשיתוף העירייה, תארגן חלוקת דגלי ישראל בכיכר שלפני בית העלמין, כדי להנציח את זכרו של אורי ולכבד אותו ברגעיו האחרונים על פני האדמה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו