יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

אביגדור רוזנסון בן 13 נעדר בבני ברק – הציבור מתבקש לעזור

משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור באיתור אביגדור רוזנסון, בן 13 מבני ברק, שנעדר מאז הבוקר. נראה לאחרונה ברחוב בן זומא, לבוש חולצה אדומה.

08:49 ,14/07/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

משטרת ישראל פונה לציבור בבקשה לעזרה באיתורו של אביגדור רוזנסון, נער בן 13 מבני ברק, שנעדר מאז הבוקר (חמישי). אביגדור נראה לאחרונה ברחוב בן זומא בבני ברק, כשהוא לבוש בחולצה אדומה.

אביגדור רוזנסון ברח הבוקר מהסעה ברחוב בן זומא בעיר בני ברק ומאז נעלמו עקבותיו. המשטרה פועלת לאיתורו וזקוקה לעזרת הציבור במידע שיכול לסייע בהשבתו הביתה בשלום.

משטרת ישראל מבקשת מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאו של אביגדור לפנות למוקד 100 של המשטרה או לתחנת משטרת רמת גן-בני ברק. כל פרט יכול להיות קריטי ולעזור בהשבת הנער למשפחתו.

מצורפת תמונה עדכנית של אביגדור רוזנסון כפי שסיפקו בני משפחתו. המשטרה קראה "אנו קוראים לכל מי שמזהה את הנער או יודע משהו על מקום הימצאו לפנות מיד למשטרה."

המשטרה מסרה כי היא עושה כל מאמץ לאתר את הנעדר ומקווה לשיתוף פעולה מלא מצד הציבור. "כל פיסת מידע חשובה ויכולה לסייע במאמצי האיתור," נמסר מהמשטרה.

המשטרה קוראת לתושבי האזור ולעוברים ושבים לשים לב ולבדוק אם ראו את הנער ולפנות למוקד 100 בכל מקרה של חשד.

במקרה של איתור הנער או כל מידע שיכול לסייע באיתורו, הציבור מתבקש ליצור קשר מיידי עם משטרת ישראל דרך מוקד 100 או תחנת משטרת רמת גן-בני ברק.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו