שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

אבו מאזן בהלווית העיתונאית "מדינת ישראל אשמה. נגיע להאג"

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בטקס האשכבה לעיתונאית שנהרגה: "ישראל אחראית להרג העיתונאית בג'נין, היא לא תוכל להימלט הפעם מעונש".

13:15 ,12/05/22
קרדיט: אילוסטרציה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

‏אלפים משתתפים כעת ברמאללה בטקס אשכבה צבאי לזכרה של שירין אבו עאקלה, כתבת אל גז'ירה, במעמד אבו מאזן ובני משפחתה. בטקס נוכחים גם חברי הכנסת טיבי, איימו עודה וסמי אבו שחאדה.

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר בטקס האשכבה כי "שירין היא שהידית של ירושלים, של האמת. היא סמל לאישה פלסטינית ולאשת תקשורת לוחמת. שירין שילמה בחייה בשביל העם שלה והסוגיות החשובות לו. הפשע של ההרג של שירין הוא לא הפשע הראשון, עיתונאים ועיתונאיות פלסטינים רבים נהרגו. אנחנו מטילים על ישראל את האחריות המלאה על הרצח שלה. הפשע הזה לא יכול לעבור ללא השלכות. אנחנו מסרבים ונסרב לבצע חקירה משותפת עם רשויותיה של ישראל, שכן היא זו שביצעה את הפשע. נגיע במהרה לבית הדין בהאג כדי לחקור את הפושעים".

בכירים בישראל אמרו שסירוב הפלסטינים להעביר את הקליע רק מחשיד אותם באחריות להריגת העיתונאית. במסרים שהעביר הבוקר מערך ההסברה הלאומי לשרים ולגופי ההסברה השונים נכתב בין היתר כי "ישראל פנתה בבקשה לבדיקה משותפת, אך נכון לשעה זו הפלסטינים מסרבים. מי שאין לו מה להסתיר, לא מסרב לשיתוף פעולה".

 


קרדיט לפי סעיף 27 א

 


קרדיט לפי סעיף 27 א

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו