יום שני, 08/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » דעות

עד מתי?/טור דעה

לאחר מעשה הנבלה שנעשה ביום שישי פרשת וישב ערב חנוכה תשפ"ב אנחנו צריכים לעשות חשבון נפש ולומר עד מתי לעדה הרעה הזו.

14:32 ,05/12/21
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

קודם כל נפתח בברכת מזל טוב והוקרת תודה לרגל השקת אתר חבורה שבו גם הגולשים יכולים להשפיע על תוכן הכתבות ונאחל הצלחה לכולם.

האמת שתכננתי לפתוח בכתבות ותכנים שונים אבל מעשה הנבלה שנעשה ביום שישי פרשת וישב שזעזע את כל העולם היהודי באשר הוא לא נתן לי מנוח המקרה שבו באה קבוצת פראי אדם והשחיתה את קברו של מרן רה"י רשכבה"ג הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל.

כרגע עדיין אין מידע על זהותם של המשחיתים אבל לפי כל ההערכות מדובר על אותם ברברים שהשחיתו את קברו של מרן לפני 3 וחצי שנים, ואם נכון הדבר שזה אותם אנשים אז צריך לשאול עד מתי ואיך הם מעיזים פעם אחר פעם לזלזל כך בגדולי ישראל.

ונראה שהתשובה היא שאנחנו אשמים, בזה שאנחנו סולחים להם ושוכחים כל פעם את הנזק שהם עושים לציבור החרדי (עיינו ערך קורונה והפגנות) ואולי הגיע הזמן לומר להם די!!! ולהתחיל להוקיע אותם מתוכנו החל מלא לשהות בקרבתם וכלה בלא לצרפם למניין (אם יש צורך להגיע למהלך קיצוני שכזה) ואולי כך הם יפסיקו ממעשיהם הנלוזים, דהרי ידוע מה שאומר הרמב"ם שהאדם הוא יצור חברתי ואם לא יהיה להם גיבוי למעשיהם אולי הם יפסיקו.

זה מזכיר לי גם את המחלוקת הידועה בין הפרושים לצדוקים, שכמו שידוע הצדוקים בהתחלה היו מחמירים גדולים והם באו לחכמי ישראל הפרושים בטרוניות איך אתם מקילים בנושאים שצריך להחמיר בהם, אבל חכמי ישראל ידעו בחוכמתם שלא תמיד צריך להחמיר שלא נבוא לידי מתוך שהחמרת בתחילתו הקלת בסופו ובאמת הסוף ידוע שהצדוקים כפרו בתורה שבע"פ והאמינומרק בתורה שבכתב, ואולי זה גם מה שקורה בימינו אנו שאולי בתחילת דרכם של המיעוט הקיצוני הזה הם התכוונו לשם שמיים באמת, ולא הבינו איך אפשר להתחנף לציונים וללכת להתייצב בצבא השמד,אבל בסופו של דבר הם הגיעו לרמה שהם נלחמים מתוך שנאה תהומית נטו למדינה וכל מי שהם חושבים שהולך איתה, ולכן הם הסכימו להשחית את קברו של מרן זצ"ל דאם לא כן איך אפשר לעשות כך הרי ידוע שתורתנו דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום.

המאמר נכתב על דעת הכותב בלבד ואין בזה משום גילוי דעת על המערכת.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

3 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שמואל הגיב:

    ממש ימות המשיח המצב בחברה החרדית מגיע לשאול תחתית

  2. צדיק תמים הגיב:

    בוש והכלם ציונו של הגאון קודש קודשים.

  3. ישראל הגיב:

    ה ירחם. איך אדם מסוגל להשחית ככה קבר ועוד של גדול הדור.

כתבות נוספות של Yossi Cohen
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו