שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » דעות

מחיר הדמים תרתי משמע://דעה

אי אפשר שלא להתפעם מיהודים יקרים המשקיעים ממיטב כספם להדר במצוות השונות כארבעת המינים מהודרים וחשמל כשר בשבת אז למה מצווה זו נזנחה

12:57 ,07/08/23
ללא
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בשבת האחרונה בגבעת וושינגטון התארחו מספר משפחות חרדיות כשלצורך תגבור העבודה הועסקו עוד בני מיעוטים בנוסף לאלו שעובדים שם באמצע השבת מסיבה לא ברורה נתקפו העובדים בזעם ושברו כמויות של כלי זכוכית צלחות וכוסות וכדו׳ האורחים מאד נבהלו ונתקפו בפאניקה וניסו לברוח משם אירוע זה הסתיים ללא נפגעים בנפש בחסדי ה׳

(הערה: אני לא מדייק בפרטים אך באתי להסביר את העיקרון)

אירוע זה קורה לאחר שימים ספורים קודם לכן ערבי שעבד במעלה אדומים חזר לביתו בתואנה שאינו מרגיש טוב הצטייד בנשק וחזר לבצע פיגוע בו נפצעו 6 יהודים הי״ו.

ולצערנו אירועים אלה אינם בודדים בשנים האחרונות מרבית המחבלים שמבצעים פיגועים נגד יהודים הינם בעלי ת.ז. כחולה וללא עבר בטחוני ולפעמים גם ללא שיוך לארגון טרור מסוים (כמו הג׳יהאד האסלמי או חמאס או גוב האריות וכדו׳)

דבר זה מקשה על כוחות הביטחון לאתר את המחבל הפוטנציאלי ולמנוע פיגוע מבעוד מועד

בד בבד לצד ההשתדלות המעשית למנוע פיגועים לא פעם מפרסמים גורמי הביטחון אזהרות ובקשות להימנע מכניסה לכפרים פלסטינים עוינים והעסקת שב״ח (בלשון רבים) שמשום מה נופלים על אוזניים אטומות שיטת הסְמוֹך הישראלי שחדרה גם לציבור החרדי יוצרת אשליה שלי זה לא יקרה בנוסף לרצון הטבעי לחסוך עוד כמה מאות ואלפי שקלים שגורמים להעדפת עבודה ערבית מאשר ליהודית וחוץ מהסכנה שבדבר הרי אנו מצוּוים לתמוך ולהעדיף יהודים

אי אפשר שלא להתפעם שוב ושוב מיהודים יקרים המשקיעים ממיטב כספם להדר במצוות השונות הן בארבעת המינים מהודרים והן בשימוש חשמל כשר בשבת ועוד ועוד אז למה דווקא המצווה הזאת מצוות והחזקת בו שהיא המעולה שבמצוות צדקה לפי הרמב״ם נזנחה???

איך ייתכן שאברך שחונך כל ימיו להדר במצוות ולסמוך על ה׳ שידאג לו דווקא בזה הוא נופל בטענות שונות כאלו ואחרות? האם יש רב שמתיר להזקק לשירותיו של בן מעוטים המסוגל לפגוע ביהודים כשמנגד אפשר לקבל את אותו שירות מיהודי?

לא פעם אנו כועסים (ובצדק) על התנהלותה הרשלנית של המדינה בשחרור מחבלים או בהטלת עונשים מגוחכים אז מדוע אנו מעניקים להם פרנסה על חשבוננו וביטחוננו?

לצערנו ישנם לא מעט נוער חרדי שלא בדיוק מסתדר במסגרת הישיבתית אבל ניחן בידי זהב מדוע לא לקחת אותו לעבודות כאלה ואחרות? ולזכות בו זמנית גם במצוות והחזקת בו וגם במצוות ונשמרתם?

אין ספק שהעדפת עבודה יהודית על פני זו הערבית גם תמנע פיגועים וגם תמנע בעיות רוחניות (במקום שהנוער יסתובב משועמם ברחובות ויעשה מעשים שאינם ראויים) שאגב גם יכולות להיווצר כשמעסיקים בני מיעוטים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

6 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גידי הגיב:

    באמת במקום להאשים את המדינה, עלינו לקחת אחריות אישית ולהפסיק לתת פרנסה לאויב. כך נגן גם על ביטחוננו וגם על ערכינו.

  2. חנן הגיב:

    טור שראוי לפרסום בכל הכוח

  3. דינה אלנתן הגיב:

    צודק ונכון במיוחד שבסוף הערבי עולה יותר יקר גם בכסף

  4. חזקי נויברט הגיב:

    מסכים עם כל מילה שלך !!!!!

  5. חגית הגיב:

    כי זה לא כתוב מפורש בשולחן ערוך אולי?

    1. גדי הגיב:

      עניי עירך קודמים ועני יהודי קודם לעני גוי וכ״ש לעניין עבודה ממליץ לך בחום ללמוד יותר ספרי הלכה.

כתבות נוספות של גדי ויינרוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו