יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » דעות

יום ההולדת – הזדמנות להיוולד מחדש ולהגשים חלומות

גם אם נפלנו בעבר, תמיד אפשר לבחור לקום ולכבוש את הפסגות הגבוהות ביותר. הגיע הזמן לחגוג את החיים, להעז לחלום בגדול ולהפוך לגרסה הטובה ביותר

18:05 ,10/04/24
DELL-E - התמונה. ברק ינקו - הפתגם
קרדיט: DELL-E - התמונה. ברק ינקו - הפתגם
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כמה פעמים אנחנו עוצרים רגע, מביטים על עצמנו במראה, ושואלים – האם זו באמת הדרך שבה רצינו לחיות את חיינו? האם אנחנו מממשים את הפוטנציאל האמיתי הטמון בנו?

בקרוב אני חוגג יום הולדת, ולכבוד זה ברצוני לכתוב של המסקנות שאליהן הגעתי השנה, ושלדעתי נכונות עבור כול אדם.

יום ההולדת הוא לא רק עוד תאריך בלוח השנה. זו הזדמנות מיוחדת לחגוג את עצם היותנו בחיים, להרהר בדרך שעשינו, ובעיקר – להסתכל קדימה אל העתיד שעוד נכון לנו. זו נקודת זמן שמזמינה אותנו לקחת פסק זמן מהמרוץ המטורף של היומיום, ולהעז לחלום שוב.

נכון, לא תמיד קל. כולנו חווים לאורך הדרך נפילות וכישלונות. יש רגעים שבהם אנחנו מרגישים שבורים, מובסים, אבודים. אבל דווקא מתוך השבר הזה יכולה לצמוח ההזדמנות הגדולה ביותר שלנו. ההזדמנות להיוולד מחדש, כמו עוף החול שקם מאפרו. ההזדמנות לזנוח את הפחדים שכבלו אותנו, ולקבל החלטות אמיצות ששואבות את כוחן מתוך הכאב.

אז מה אם נפלנו בעבר? אף אחד לא אמר שיהיה קל. אבל בדיוק ברגעים הקשים טמון המפתח לצמיחה האמיתית שלנו. עם כל נפילה אנחנו לומדים משהו חדש על עצמנו, מקבלים זווית ראייה אחרת, ובונים את הכוחות מחדש כדי להמשיך הלאה.

הצעד הראשון הוא תמיד ההחלטה. ההחלטה שאנחנו לא מוכנים עוד להתפשר על חיים של "לא רע" או "בינוני". שאנחנו רוצים יותר – יותר סיפוק, יותר אושר, יותר משמעות. ושאנחנו מוכנים לשלם את מחיר המאמץ והעבודה הקשה, כי זה שווה לנו. בדיוק כמו שהיינו כשהיינו ילדים – חולמים בלי גבול ובלי פחד.

אז בין אם אתם חוגגים היום יום הולדת, או סתם הרגשתם שהגיע הזמן – זה הרגע להעיר שוב את הילד הפנימי הזה. תנו לעצמכם רשות לחלום בגדול, להעז ולשאוף גבוה. כי לא משנה בני כמה אתם – אף פעם לא מאוחר מדי להגשים חלומות ולהיות מי שתמיד רציתם.

קחו נשימה עמוקה, הרימו את הראש, וצעדו בגאווה לקראת הגרסה הטובה ביותר שלכם. כי אתם ראויים לה. כי אתם שווים את זה. כי זה הזמן שלכם לזרוח.

שיהיה לכם המשך יום הולדת קסום, מלא בהגשמה עצמית, אהבה, ובעיקר – אמונה אינסופית בעצמכם. כי הכוח בידיים שלכם. תמיד. ️
 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

6 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יערית הגיב:

    כתיבה יפה וקולחת

  2. צופיה חן הגיב:

    אהבתי, מערר השראה שבת שלום

    1. תודה רבה! 🙂 שבת שלום ומבורך!

  3. גבי הגיב:

    יפה מאוד, בדיוק שבוע הבא אהיה בן 31 🙂

    1. מקווה שנהנת מהפוסט, ומהמםם שיהיה בשעה טובה ומוצלחת! 🙂

כתבות נוספות של ברק ינקו
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו