שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » דעות

השר גדעון סער הוכיח מנהיגות אמיתית ואחראית!

השר גדעון סער הראשון שפעל מרגע מתקפת החמאס לקיים ממשלת חירום למען טובת מדינת ישראל באחריות וראיית הנולד בתבונה למרות רעל השיימינג שעבר שנים.

09:45 ,20/03/24
צילום מסך / רות בוארון
קרדיט: צילום מסך / / ישיבת סיעת 'הימין הממלכתי תקווה חדשה'
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הפוליטיקה בימים האחרונים הפכה למפה של תנודות ושינויים שישנו את המפה הפוליטית, וישכתבו היסטוריה חדשה למדינת ישראל בע"ה אחרי הטבח הנורא בשמחת תורה.

המלחמה הנוכחית נתנה לנו להבין ובפוליטיקה יש מי שדואג יותר לאינטרסים אישיים שלו בלבד, ויש כאלה שנתנו את כל כוחם וליבם מתחילת המלחמה למהלכים שיטיבו עם אזרחי ישראל ומדינת ישראל למרות המחיר האישי.

השר גדעון סער הראשון שפעל מרגע מתקפת החמאס והטבח הנורא לקיים ממשלת חירום למען טובת מדינת ישראל בלבד, באחריות אמיתית וראיית הנולד בתבונה למען אזרחי ישראל, למרות השיימינג שעבר שנים רבות מבית מכונת הרעל של נתניהו.

תקווה חדשה וכחול לבן, הן שתי מפלגות שחברו יחדיו אך ורק למען ניצחון בבחירות האחרונות, ונשארו במתכונת של שתי מפלגות שונות, לכן היה לשר גדעון סער את כל הזכות והחובה להיות חלק מקבינט המלחמה.

אך חרף התנגדותו של גנץ, בחר השר סער להבליג ולוותר למען אחדות בעם ולמען טובת המדינה, בתקווה וקבינט המלחמה יביא את מדינת ישראל להכרזת ניצחון וביטחון והחטופים יחזרו הביתה, למרות ותומכיו התאכזבו קשות, מכיוון והם רצו לראות את מנהיגם השר גדעון סער חלק מקבלת ההחלטות בקבינט.

אך כעת המצב השתנה,
אחרי חמישה חודשים ויותר, מדינת ישראל נמצאת בשלבי בזיון ללא תמיכה בין לאומית,
אין ניצחון ואין ביטחון, וחמור מכך: החטופים עדיין בשבי החמאס.
תקופה עגומה מלאה כישלון לקבינט המלחמה שלא השכיל לקבל החלטות נכונות ואמיצות.
תקופה שצריכה רענון ושינוי מידי!

את השינוי המיוחל מביא לנו כעת השר גדעון סער שקיבל בימים האחרונים החלטות נכונות ואמיצות, במנהיגות אחראית למען תקווה חדשה לאזרחי ישראל, בין השאר – דרישה לשנות את הרכב הקבינט למען מדינת ישראל, להביא ניצחון וביטחון, ולהחזיר את החטופים בעזרת השם כמה שיותר מהר הביתה חיים.

לצערי השר גנץ מנהל פוליטיקה חסרת הגינות למען אינטרסים אישיים שלו בלבד ולא למען טובת המדינה, ללא שמירת ערכי היושרה וכבוד להסכמים שנקבעו עם שותפיו בעבר.
זה התחיל עם נסיעתו לארצות הברית ללא עיקרון כיבוד הסכמים מינימליים, אשר גרמו לשבר באימון ושבירת כללי היושרה וההגינות.
המשיך בהתנגדותו החצופה – נחרצת והטלת וטו לכניסתו של השר גדעון סער, תוך כדי תירוצי סרק והבלים שאינם מתקבלים על הדעת בייחוד בגלל המצב העכשווי העגום במדינת ישראל.

ברור ומי שמתנהל בחוסר יושרה וכבוד להסכמים
לא ראוי להמשך שיתוף פעולה פוליטית ,
השר גדעון סער פעל בחכמה ואחריות אמיתית לאזרחי ישראל לתומכיו ולימין הממלכתי כדי להביא תקווה חדשה לישראל בע"ה בעתיד בקרוב.
לעומתו, השר גנץ פועל למען הישרדות פוליטית שלו בלבד ולא למען טובת אזרחי ישראל,
הרי ברור לכל בר דעת וטובת מדינת ישראל זה להביא במהירות ניצחון ביטחון ולהחזיר את החטופים,
ברור גם לכל בר דעת וקבינט המלחמה הוכיח אחרי חמישה חודשים והוא כשל בתפקודו הנוכחי, ולכן חובה לשנות את הרכב הקבינט עם מנהיגים מלאי תבונה ויושרה שרואים את טובת מדינת ישראל בלבד כמו השר גדעון סער, שבמשך כל שנותיו בפוליטיקה הוכיח ערכים מקצועיות ויושרה, וראיית הנולד בתבונה אך ורק למען טובת מדינת ישראל, ולא למען טובתו האישית, כזכור מהלכיו פגעו בו אישית.

השורה התחתונה:
אזרחי ישראל מותשים. כל רצונם לראות רק תקומה ניצחון ביטחון ואת החטופים שנמצאים בסכנת חיים, חוזרים הביתה בשלום.
לכן חובה להרחיב מידיית את הקבינט ולהביא כוחות מלאות תבונה ויושרה שיביאו החלטות מלאות רווח והצלה בע"ה לעם ישראל בקרוב. אמן!

בשורות טובות ופורים שמח! עם ישראל היקר

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

4 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. דני אריאלי הגיב:

    לדעתי אין לו סיכוי, הוא איבד אותו ביום שפרש מהליכוד ששם היה מקומו, והיום הוא מנסה ללא לאות לטפס מעל המים שלא ימוג

  2. תמיר הגיב:

    איזה מנהיגות חוסר יציבות משווע

  3. עופר הגיב:

    מדויק. סער חייב להיות בקבינט

  4. רפי הגיב:

    מילים כדורבנות. ממש מדויק

כתבות נוספות של רות שמחה בוארון
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו