יום שישי, 05/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » דעות

די לפילוג/טור דעה.

היום יותר מתמיד נראה שאנחנו צריכים לומר די ולנסות לחבר את הקרעים בינינו וללכת לבית הנשיא ולשבת על מתווה מוסכם.

23:19 ,26/03/23
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

היום נפל דבר ב(מדינת)ישראל שבו שר הביטחון (שהוא דרגה שניה לראש הממשלה) מפוטר בעקבות קריאתו לעצירת החקיקה ולניסיון הדברות עם האופוזיציה, ואני חושב שכאן ראש הממשלה נתניהו חצה את הגבול, למרות שלטענת ראש הממשלה שר הביטחון פוטר בעקבות ההתייחסות הרפה לסרבנות בצה"ל, עדיין המהלך הזה הוא קיצוני ולא סביר.

ולפני שאתם מתחילים לכעוס ולרטון על הדברים בואו נעשה רגע חושבים ונגלה שהמלחמה על הרפורמה/הפיכה הינו מחאה מפלגתית ולא שבאמת אכפת למישהו מהדמוקרטיה או משלטון בג"ץ, שהרי לו יצוייר שבבית המשפט העליון יישבו 8 שופטים בסגנון סמוטרי'ץ ועוד 7 שופטים בסגנון גפני האם היה לגוש הקואליציה עניין ודחף לעשות את הרפורמה ואותו דבר לאידך גיסא האם למפגינים שכ"כ "אכפת להם" מהדמוקרטיה היו עושים הפגנות או שדווקא הם אלו שהיו מנסים לרסן את בית המשפט העליון, וזה מוכיח שלא באמת אכפת לגוש התומך ברפורמה משלטון בג"ץ ולגוש המתנגד לרפורמה מקץ הדמוקרטיה אלא כל אחד תומך בדרך שגורמת לו להרגיש בנוח ותומכת באג׳נדה שלו.

ולכן אני קורא מכאן לכל מי שיש לו השפעה או דרך כלשהי שיגיד די! נמאס לנו מהפילוג והקרע בעם אנחנו צריכים להיות מאוחדים כל עם ישראל נגד אויבינו שמבחוץ ומבפנים ולבוא יחד קואליציה ואופוזיציה לבית הנשיא ולשבת ולדבר על מתווה מוסכם לא מחייב בדיוק המתווה שהביא הנשיא אבל נעצור את החקיקה ונגיד אנחנו באים לקראתכם ועוצרים את החקיקה עכשיו תורכם לבוא ולעצור את כל האנרכיה ברחובות ולשבת יחד בחדר ולדבר ולנסות לאחות את הקרעים בינינו.

עוד דבר קטן על מר בנימין נתניהו ראש הממשלה כולנו יודעים על מעלליו של רה"מ בלונדון שישב במסעדה של שקצים ורמשים ועוד בביקור רשמי שלו בלונדון דבר שהיה נמנע ממנו עד עכשיו, מה שמעלה את הטיעון הבא שראש הממשלה חושב שהציבור החרדי נמצא בכיס שלו והוא כבר לא צריך להראות את עצמו כשומר מסורת ואוכל מאכלים כשרים גם בחוץ וגם בביתו ( כך לפי טענתו של ראש הממשלה לפני כמה שנים) ולכן אני חושב שהציבור החרדי צריך לומר לראש הממשלה עד כאן אנחנו לא איתך בכל מצב אם אתה דורך בריש גלי בתורה הקדושה ונכנס למסעדת רמשים אז אנחנו לא איתך שיבין שהציבור שלנו לא עיוור באפילה יש לנו אור גדול שהוא התורה הקדושה ואם הוא מעיז לדרוך עליה בתור מייצג של מדינת ישראל וראש ממשלה של העם בישראל שרובו שומר מסורת ורוצה במסורת יהודית אז שיידע שמכאן ואילך החרדים לא בכיס שלו.

ושוב אני קורא לאחדות ואיחוי הקרע בעם ובואו כולנו נתמוך במהלך ונגיד די למחלוקת! די לפילוג! די לשנאה! בואו נחזור להיות מאוחדים כמו שאנחנו יודעים להיות בשעות משבר אבל שלא נצטרך שעת משבר בשביל אחדות.

וכן אני קורא לראש הממשלה נתניהו להחזיר את יואב גלנט למשרד הביטחון ולעצור את החקיקה באופן מיידי ולשבת ולדבר ואם עד תחילת מושב הקיץ לא יגיעו לפשרה מוסכמת (עם וויתורים משני הצדדים) אז שהחקיקה תימשך עד להשלמתה.

בברכת "דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום"

ולזכור תמיד שאנו עם השלום.

קרדיט: EPA / רה"מ נתניהו ושר הביטחון (לשעבר) גלנט

קרדיט: יונתן זינדל, פלאש 90 / ראשי המפלגות החרדיות

קרדיט: שאול גולן, ירון ברנר, שרון צור / ראשי האופוזיציה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

4 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חיים אור הגיב:

    אבל אתה רואה שלזה לא עוזר. הם לא באמת רוצים להגיע להסכמות

  2. גבריאל הגיב:

    נראה שנתניהו הקשיב לך… למרות שבתחילה התנגדתי לעצירה, עכשיו אני בעד, נתניהו הציג את זה נהדר, נראה עכשיו איך יגיב השמאל והאם באמת הוא בא להדברות או לא, ךדעתי זה לא יעזור

  3. אהרונוב יוסף הגיב:

    אוי ואבוי אם עוצרים הימין הפסיד אותי, עוזב את המדינה, והיא לא תהיה שונה מכל מדינה אחרת בעולם!!

  4. אביהו הגיב:

    זה? נשברנו? אם החקיקה לא תמשך אנו מחזקים את ידי האנשים שבכוח הזרוע כופפו את רוב העם שבחרו בממשלה הזו. אסור לעצר

כתבות נוספות של Yossi Cohen
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו