יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בריאות

שר העבודה חתם על קיצור שעות עבודת המתמחים בבתי חולים

שר העבודה חתם על היתר לקיצור משמרות שעות נוספות לרופאים, חיזוק הטיפול הרפואי בפריפריה בישראל

09:54 ,24/07/23
דברות אסותא
קרדיט: דברות אסותא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר העבודה יואב בן צור חתם אתמול (א) על היתר הרופאים המועסקים בתורנויות בשעות נוספות במפעלים רפואיים. לאחר עבודת מטה נרחבת ובהתייעצות עם כלל הגורמים הרלוונטים, ובין היתר לאחר תהליך של הערות הציבור.

לפי המתווה, קיצור התורניות יחל בעשרה בתי חולים בפריפריה מתוך תפיסה שיש לחזק ראשית את הרפואה באזורים הללו. על פי המתווה, אורך יום עבודה מירבי לרופא המבצע תורנויות בבתי חולים בפריפריה בימות השבוע לא יעלה על 19 שעות, ועד 21 שעות מקסימום (במקום במצב הקודם, טרום התיקון להיתר, של 26 שעות עבודה) וזאת החל מספטמבר הקרוב במקצועות המפורטים בהיתר.

כמו כן, נקבעו תנאים מדידים להרחבת מתווה הקיצור למקצועות נוספים ולבתי חולים נוספים, וזאת כדי להבטיח מימוש והרחבת ההיתר לכלל בתי החולים בארץ תוך שמירה על היצע הרופאים בפריפריה.

במקביל משרד הבריאות מקדם תכניות להגדלת היצע הסטודנטים לרפואה וחיזוק הרפואה בפריפריה ע"מ להגדיל את היצע הרופאים ותוך הבטחת היכולת להרחבת המתווה לכל הארץ.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו