שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בריאות

נזק עצום: פרופ' אש בסיור במפעל שטראוס "תקן האיכות הוקפא"

מנכ"ל משרד הבריאות נחמן אש מודיע בסיור במפעל שטראוס כי תקן האיכות של המפעל הוקפא לשלושה חודשים: "הוא יוחזר רק אחרי שנוודא שהכל בטוח"

10:20 ,28/04/22
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מנכ"ל משרד הבריאות הפרופ' נחמן אש, ד"ר שרון אלרעי פרייס ראש שרותי בריאות הציבור ופנינה אורן שניידור ראש שירות המזון הארצי במשרד הבריאות, הגיעו הבוקר (חמישי) למפעל שטראוס בנוף הגליל בעקבות הריקול הנרחב למוצרי החברה בעקבות גילוי הסלמונלה.

"הגענו לפה, הצוות המקצועי של משרד הבריאות, כדי לראות את הכשלים השונים. אנחנו חוקרים אותם עכשיו", אמר פרופ' אש. "המפעל עושה תהליך הפקת לקחים מהיר. עם זאת, כדי להכשיר את המפעל מחדש, החלטנו להתלות את תקן האיכות של המפעל לשלושה חודשים. יש פה הרבה לקחים שהמפעל צריך להפיק כדי שקו הייצור הזה יוכשר הלאה. המשמעות היא שהם לא יכולים לייצר ולשווק את המוצרים שלהם, תו האיכות הזה הוא תו נדרש למפעלים בסדר גודל הזה".

 


קרדיט לפי סעיף 27 א

 

פרופ' אש הוסיף כי "המפעל זיהה את הזיהום, שזה דבר חשוב. אבל בהחלט אנחנו בוחנים את כל תהליך הבקרה ויש מחשבות של שיפור תהליך הבקרה שנוכל למנוע דבר כזה".

ד"ר אלרעי פרייס אמרה כי "ההתרשמות היא שנמצאו כשלים בתהליכים, המפעל מבין את זה, עושה התהליך של הפקת לקחים, משתף פעולה בצורה מלאה עם הצוות של המחוז והצוות של שירות המזון הארצי. עובדים בשיתוף פעולה כדי לדאוג שהדבר הזה ייגמר כמה שיותר מהר ויחזור לפעילות מלאה לציבור".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו