שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בריאות

מדאיג: משרד הבריאות "עדות ראשונית לנגיף ה'פוליו' בירושלים"

בתוצאות מעבדה ראשוניות שהתקבלו, במסגרת הבדיקות היזומות שעושה משרד הבריאות, נמצאה עדות לנגיף הפוליו בשתי דגימות צואה נוספות מירושלים

11:33 ,10/03/22
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בתוצאות מעבדה ראשוניות שהתקבלו, במסגרת הבדיקות היזומות שעושה משרד הבריאות, נמצאה עדות לנגיף הפוליו (שיתוק ילדים) בשתי דגימות צואה נוספות מירושלים וסביבתה. עד כה – מקרה של ילד/ה חולה בירושלים ושתי דגימות עם עדות ראשונית לנגיף הפוליו בירושלים וסביבתה.

דגימה אחת נלקחה במסגרת החקירה האפידמיולוגית שעורכת לשכת הבריאות המחוזית בירושלים למגעים של הילד/ה שנמצא/ה חולה בנגיף הפוליו. הילד/ה שנמצא/ה עם עדות הנו/ה ללא תסמינים. במסגרת החקירה נבדקו 3 דגימות שנמצאו שליליות וכן 19 דגימות מצויות בבדיקות ע"י המעבדה המרכזית לנגיפים.

דגימה נוספת חיובית היא מתוך סקר צואה אנונימי שמבוצע בירושלים וסביבתה.

ממשרד הבריאות נמסר "משרד הבריאות מרחיב את החקירה, בדיקות הצואה באזור ירושלים ואת דיגום הביוב בירושלים ובמוקדים נוספים בארץ.

משרד הבריאות יעדכן בהתפתחויות ככל שיהיו.

משרד הבריאות שב וקורא להורים לוודא כי ילדיהם מחוסנים על פי ההנחיות ולחסן את מי שטרם חוסן. מי שמחוסן – מוגן מפני תחלואה".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו