שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

שערוריה: אבו מאזן בברלין "ישראל ביצעה 50 שואות"

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן האשים את ישראל אמש כי ביצעה "50 שואות בעם הפלסטיני". התגובות החריפות לא איחרו להגיע

09:48 ,17/08/22
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

סערת "50 השואות" של אבו-מאזן: לצידו של קנצלר גרמניה שולץ, עמד אמש אבו-מאזן, והצהיר בברלין כי "ישראל ביצעה 50 שואות נגד העם הפלסטיני"

ראש הממשלה יאיר לפיד, תקף את אבו מאזן וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אמירתו של אבו מאזן על '50 שואות' על אדמת גרמניה היא לא רק חרפה מוסרית אלא גם עיוות נורא. 6 מיליון יהודים נספו בשואה, מיליון וחצי ילדים יהודים נספו. ההיסטוריה לא תסלח לו", כתב לפיד שהוא בנו של ניצול שואה" אמר לפיד.

‏יו"ר יד ושם דני דיין מגנה את דבריו של אבו מאזן בברלין: "דבריו הבזויים של עבאס על '50 שואות' הם שפל מדרגה מעורר סלידה. על ממשלת גרמניה להגיב כראוי לדברי הבלע שהושמעו בתוככי משרד הקנצלר"

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט הגיב לדיברי אבו מאזן ואמר "‏כראש ממשלה לא הסכמתי לפגוש את אבו מאזן, או לקדם כל משא ומתן מדיני איתו, גם מול לחצים מבית ומחוץ. ״פרטנר״ שמכחיש שואה, רודף את חיילנו בהאג ומשלם משכורות לטרוריסטים- הוא לא פרטנר".

שר האוצר אביגדור ליברמן הגיב לדברי אבו מאזן ואמר: "אבו מאזן הוא מכחיש שואה ואויב מושבע של מדינת ישראל.

אבו מאזן שעשה את הדוקטורט שלו במוסקבה בנושא הכחשת השואה, שמגיש חדשות לבקרים תלונות לבית הדין הפלילי בהאג ומאשים את חיילי צה״ל בפשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות, ואבו מאזן שאתמול סירב לגנות את הטבח באולימפיאדה במינכן ורצח הספורטאים לפני 50 שנה – הוא טרוריסט שעוסק בטרור מדיני ולכן הוא מסוכן יותר מכל פעילי הטרור של החמאס או הג’יהאד האיסלאמי.

אני קורא לרה״מ ולשר הביטחון להפסיק לתת לו לגיטימציה, להיפגש ולהידבר איתו.

אין כל סיבה להתרגש מאיומיו להפסיק את התיאום הביטחוני, כי גם אבו מאזן יודע שהתיאום הביטחוני חשוב לו עצמו, לא פחות מלישראל, ואם האיש נשאר בחיים עד היום ולא חוסל ע״י ארגוני טרור מתחרים, זה אך ורק בזכות התיאום הביטחוני בין מנגנוני הביטחון הפלסטיניים למערכת הביטחון הישראלית" אמר ליברמן.

שר הביטחון בני גנץ אמר בתגובה ״דברי אבו מאזן בזויים ושקריים, והם ניסיון לעוות ולשכתב את ההיסטוריה.

‏ההשוואה האומללה והמופרכת בין השואה, שבוצעה על ידי הגרמנים ועוזריהם תוך ניסיון להכחיד את העם היהודי, לבין צה"ל, המגן על תקומת ישראל בארצו ועל אזרחי ישראל וריבונותה מפני טרור אכזרי היא הכחשת שואה.

מצופה ממי שמבקש שלום להכיר בפשעי עבר ולא לעוות את המציאות ולשכתב את ההיסטוריה. אנחנו נמשיך ללמוד מההיסטוריה כולל ממרכיביה המעוותים והאפלים, נחתור לשלום ונשמור על ביטחוננו וחוסננו היהודי.״

גדעון סער אמר בתגובה "דבריו של אבו מאזן – חרפה. הם חלק מתעמולה פלסטינית ממסדית המבוססת על עלילות דם כוזבות, עם 50 גוונים של אנטישמיות, שמטרתן דה-לגיטימציה לישראל. בחירתו של אבו מאזן לומר את דבריו המתועבים על אדמת גרמניה רק מעידה על השפל אליו בחר להגיע" אמר סער

חה"כ ד"ר שלמה קרעי מהליכוד תקף את ליברמן ואמר "חבורת שקרנים ורמאים. שנה שלמה, שקד, סער וליברמן הנוכלים, יושבים בממשלה ונותנים גיבוי לחיזוק מכחיש השואה אבו מאזן, לפגישות שלו עם שר הבטחון, ולהשתלטות שלו על שטחי סי, ועכשיו, כשהם מנסים לקושש קולות, הם יוצאים נגדו.
אתם החזרתם אותו לקדמת הבמה, ואתם אחראים לאנטישמיות שהוא מעורר כעת".

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו