שבת, 13/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

רעידה בעוצמה 5.3 הוגשה בטוקיו | בטיחות כורי הגרעין נבדקה

רעידת אדמה בעוצמה 5.3 זיעזעה את אזורי קנטו וטוצ'יגי ביפן הבוקר, מפעילה אזעקות בטוקיו. אין דיווחים על נפגעים או נזק משמעותי עד כה.

10:18 ,21/03/24
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

רעידת אדמה חזקה שרשמה בעוצמה 5.3 פקדה הבוקר ) את אזורי קנטו, במחוזות סאיטאמה וטוצ'יגי שבמזרח יפן. הרעידה, שאירעה בשעה 9:08 בבוקר, הפעילה אזעקות רעידת אדמה ברחבי טוקיו והסביבה.

על פי הסוכנות המטאורולוגית היפנית, מוקד הרעידה היה באזור דרום מחוז איבארקי, בעומק של כ-50 ק"מ. עוצמת הרעידה נמדדה בדרגה נמוכה של 5 על פי סולם השינדו היפני.

דיווחים ראשונים מצביעים על כך שלא נגרם נזק משמעותי כתוצאה מהרעידה, וגם לא היו נפגעים. עם זאת, הרעידה הורגשה היטב ברחבי אזור קנטו. באיבארקי ובאזורים מסוימים של גונמה נרשמה עוצמה של שינדו 4. בטוקיו ובחלקים של מחוזות צ'יבא וקנאגאווה עוצמת הרעידה הייתה ברמה של שינדו 3.

מפקח משרד הגרעין הבטיח כי "לא דווח על חריגה" במפעלי הכוח הגרעיניים באזור, שהופסקו לבדיקות בטיחות זהירות. גם חברת החשמל הודיעה על כך שלא דווח על הפסקות חשמל משמעותיות.

לעומת זאת, תנועת רכבות המהירות Tohoku Shinkansen הופסקה לזמן קצר לבדיקות לאחר הפסקות חשמל מקומיות שנגרמו מהטלטלה. שירות הרכבות חודש לאחר מכן.

עד כה לא הוצאה אזהרת צונאמי, אך רשויות המדינה והרשויות המקומיות ממשיכות לעקוב אחר ההתפתחויות במקרה שהרעידה תחולל גלי רעידות נוספים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ג'ק סלומון
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו