יום שלישי, 17/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

קים ג'ונג און: "נרחיב את הארסנל הגרעיני נגד איומי ארה"ב"

קים ג'ונג און הכריז על כוונתו להגדיל את הארסנל הגרעיני של צפון קוריאה בתגובה לאיומים מצד ארה"ב, תוך הדגשת החשיבות של נוכחות צבאית חזקה.

08:48 ,10/09/24
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, הכריז על כוונתו להגדיל את הארסנל הגרעיני של מדינתו בתגובה לאיומים מצד ארצות הברית. קים הדגיש את הצורך בנוכחות צבאית חזקה כהגנה מפני הסכנות שמציבה ארה"ב ושיגר מסר ברור על נחישותו לשמר את עוצמתה הצבאית של המדינה.

במהלך כנס צבאי בבירה פיונגיאנג, קים הבהיר כי חיזוק יכולות הלחימה והרחבת הארסנל הגרעיני הם מהלכים בלתי נמנעים כדי להבטיח את ריבונותה של המדינה ואת ביטחונה הלאומי. "אנו מחויבים להמשיך בהגנה על המדינה מול האיומים החיצוניים", אמר קים.

קים התייחס בדבריו לאיומים מתמשכים מצד ארה"ב, שלטענתו, מעמידים את ביטחונה של קוריאה הצפונית בסכנה מתמדת. "הנוכחות הצבאית החזקה שלנו היא לא רק אמצעי הרתעה אלא גם הכרח קיומי מול התגרויות אפשריות מצד אויבים," הוא הוסיף, תוך שהוא מתייחס להמשך הפעילות הצבאית של ארה"ב באזור, כולל נוכחות כוחות אמריקאיים בדרום קוריאה ובים הצהוב.

הודעה זו של קים נמסרת בזמן של מתיחות גוברת בחצי האי הקוריאני, כשהמדינות השכנות חוששות מהתרחבות נוספת של תוכנית הנשק הגרעיני של הצפון.

ההצהרה של קים מדגישה שוב את המחויבות של קוריאה הצפונית להמשיך בתוכנית הגרעין שלה, למרות התנגדות בינלאומית וסנקציות שהוטלו עליה על ידי מועצת הביטחון של האו"ם. בשנים האחרונות, המדינה ביצעה מספר ניסויים בנשק גרעיני ובטילים בליסטיים, מה שהעלה את המתיחות הבינלאומית.

קים חזר והבהיר כי חיזוק יכולות ההגנה הגרעיניות של המדינה הוא הכרחי כדי להתמודד עם האיומים ההולכים וגוברים מצדה של ארצות הברית והכוחות המערביים. "לא ניכנע ללחצים חיצוניים," הוא אמר, והדגיש את הצורך בשמירה על האינטרסים הלאומיים של קוריאה הצפונית בכל מחיר.

ההצהרה האחרונה של קים עוררה גינויים נוספים בקהילה הבינלאומית. ארה"ב ובעלות בריתה בדרום קוריאה ויפן רואות בהצהרות מסוג זה כהסלמה נוספת של המצב וכאיום ישיר על היציבות באזור. דוברת מטעם הבית הלבן הדגישה כי ארה"ב תמשיך לפעול להגנה על ביטחון בעלות בריתה ולשמר את היציבות בחצי האי הקוריאני.

עם זאת, מומחים מציינים כי ההודעה של קים היא תזכורת נוספת לכך שדיפלומטיה היא הדרך העיקרית להתמודד עם האתגרים שמציבה קוריאה הצפונית, ושמנוע תהליך דיפלומטי משמעותי, קיים סיכון לגלישת המצב להתדרדרות נוספת.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ג'ק סלומון
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו