יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

קים ג'ונג און הורה להאיץ את תוכנית הנשק ולהתכונן למלחמה

מנהיג צפון קוריאה קרא להאיץ את פיתוח הנשק הגרעיני והטילים של המדינה, על רקע החשש מעימות עם ארה"ב. קים אמר שיש לחזק את כוח ההרתעה

08:00 ,28/12/23
הבית הכחול, ויקיפדיה
קרדיט: הבית הכחול, ויקיפדיה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

קים ג'ונג און, המנהיג העליון של צפון קוריאה, נשא בימים האחרונים נאום חריף בפני קצינים בכירים בצבא המדינה, שבו קרא להגברת המוכנות והיערכות לעימות צבאי ארוך טווח עם ארצות הברית.

בנאומו, אמר קים כי על צבא צפון קוריאה להאיץ את פיתוח תעשיית הנשק הגרעיני והטילים הבליסטיים של המדינה, ולחזק את כוח ההרתעה הצבאי שלה מול "איומים גוברים" לדבריו מצד ארצות הברית ובעלות בריתה באזור.

קים טען בנאומו כי ממשל ביידן בוושינגטון מנסה "לחסל" את צפון קוריאה, ולכן על המדינה להתכונן ל"עימות ארוך טווח" עם האמריקאים ולחזק את מעמדה הצבאי והגרעיני בזירה הבינלאומית.

האזהרות הנחרצות של המנהיג הצפון קוריאני מגיעות על רקע המתיחות המתמשכת בשנים האחרונות בין וושינגטון לפיונגיאנג סביב תוכנית הנשק הגרעיני והטילים הבליסטיים שמפתחת צפון קוריאה, והן מעוררות דאגה מפני הסלמה נוספת באזור.

נראה כי קים ג'ונג און רומז שצפון קוריאה לא תהסס לעשות שימוש בנשק הגרעיני שברשותה אם ארצות הברית או בעלות בריתה ינקטו נגדה באמצעים צבאיים, ומכאן הקריאה הדחופה להגברת המוכנות הצבאית של מדינתו.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו