יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

צרפת קוראת להפסקת האש וסיוע הומניטרי מסיבי לאזרחים בעזה

צרפת תציג במועצת הביטחון הצעה הקוראת להפסקת אש קבועה בעזה, שחרור החטופים, גינוי התקפות חמאס, סיוע הומניטרי לעזה וגישה מקיפה לסיום המשבר.

09:05 ,02/04/24
ש
קרדיט: ש
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

צרפת הודיעה כי תציג הצעה "מקיפה" במועצת הביטחון של האו"ם, הקוראת להפסקת אש קבועה ברצועת עזה. ההצעה תכלול גם דרישה לשחרור מיידי ובלתי מותנה של כל החטופים הישראלים, כפי שמסר ניקולא דה ריביירה, נציג צרפת באו"ם.

בהצעה הצרפתית יוטמעו מספר רכיבים מרכזיים: קריאה להפסקת אש מיידית בעזה ללא הגבלת זמן, דרישה לשחרור החטופים, גינוי חריף של "התקפות הטרור הנתעבות של חמאס וקבוצות טרור אחרות" מה-7 באוקטובר 2023, וקריאה לאפשר גישה הומניטרית מלאה ו"אספקה מסיבית של סיוע הומניטרי לאוכלוסייה האזרחית בעזה".

לפי דיווחים, ההצעה הצרפתית תציין את רצונה של צרפת לראות התקדמות בהקמת מדינה פלסטינית, ולאפשר לרשות הפלסטינית לתפוס שליטה ברצועת עזה. "צרפת מאמינה שעכשיו הגיע הזמן לאמץ גישה מקיפה כדי לסיים את המשבר המתמשך בעזה, להביא לירידה בהסלמה באזור ולהבטיח ש-7 באוקטובר לא יחזור על עצמו," צוטט בדיווחים.

ההצעה הצרפתית למועצת הביטחון מהווה ניסיון להוביל לפתרון כולל של המשבר בעזה, הן מהיבט הביטחוני והן מההיבט ההומניטרי, תוך גינוי חד של פעולות חמאס והטרור, אך גם קריאה לצעדים להקמת מדינה פלסטינית ולסייע לאוכלוסייה האזרחית בעזה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ג'ק סלומון
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו