יום חמישי, 27/06/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

פעילים פרו-פלסטינים פרצו והשחיתו ציוד במפעל אלביט בבריטניה

פעילים פרו-פלסטינים פרצו לפנות בוקר למפעל אלביט מערכות בעיר קנט, בריטניה, והשחיתו ציוד יקר ערך. שבעה אנשים נעצרו בעקבות האירוע.

21:11 ,17/06/24
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בשעות הבוקר המוקדמות, פעילים פרו-פלסטיניים פרצו למפעל של חברת אלביט מערכות בעיר קנט שבבריטניה, גרמו נזק רב והשחיתו ציוד יקר ערך. פעילים מארגון "פאליסטיין אקשן" ניפצו חלונות, השמידו מחשבים ופריטים נוספים באמצעות פטישים וכלים כבדים אחרים.

התקרית תועדה והופצה על ידי הפעילים עצמם, שנראו לובשים סרבלים כתומים ונכנסים למבנה לאחר שניפצו חלון של דלת בפטיש. אחד מהפעילים תועד כשהוא משמיד מחשבים וציוד נוסף במפעל.

לפני הפריצה, הפעילים חתכו שלוש גדרות אבטחה והניחו דוקרנים בכבישים המובילים למפעל, במטרה לעכב את כוחות הביטחון והמשטרה. הקבוצה טוענת כי מטרת הפעולה הייתה "למנוע ייצוא נשק לעזה", וכי היא פועלת נגד מפעלי אלביט וחברות נוספות שלטענתה שותפות לאפרטהייד הישראלי.

דובר משטרת קנט הודיע כי שבעה חשודים נעצרו בחשד לפריצה בנסיבות מחמירות. הם נלקחו למעצר והחקירה בנושא נמשכת.

דובר חברת Instro Precision, שבבעלותה המפעל, גינה את המעשה וכינה אותו "בלתי חוקי ואלים". הוא ציין כי המפעל תומך בצבא הבריטי ומספק מערכות אלקטרו-אופטיות וראיית לילה מתקדמות.

זו אינה הפעם הראשונה שפעילי "פאליסטיין אקשן" מבצעים פעולות ונדליזם. לפני כשבוע, חברי הארגון תקפו סניפי בנק "ברקליס" ברחבי בריטניה, ניפצו חלונות והשליכו צבע אדום על סניפים בלונדון, בריסטול ומנצ'סטר. הפעילים טענו כי הבנק משקיע בחברות המסייעות לישראל.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ג'ק סלומון
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו