יום שישי, 05/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

עוד נורלמיזציה מדאיגה במזרח התיכון!

האם אנחנו לקראת מזרח תיכון חדש שישראל לא שחקן מרכזי בו. דאגה בקרב ראשי בטחון בעקבות התנודות האחרונות במזה"ת

20:22 ,23/03/23
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במערכת הביטחונית בישראל מודאגים מהמהלכים שנעשים לאחרונה במזרח התיכון וחוששים שארה"ב איבדה את הרלוונטיות שלה בקרב מדינות האזור וממילא גם ישראל זזה הצידה ואינה שחקן מרכזי בזירה המזרח תיכונית.

כזכור מוקדם יותר החודש סעודיה חידשה את יחסיה עם איראן והחליטו על פתיחת שגרירויות במדינות ואף נשיא איראן הוזמן לסעודיה ע"י המלך. המהלך שנעשה בתיווך סיני שפעלו מאחורי הקלעים על מנת שהשלום בין המדינות ייצא לפועל, מה שמעלה חשש שארה"ב מאבדת את כתר המתווכת לאחר שסין מתיימרת גם לעשות פסגת שלום בין ישראל לפלסטינים.

וכעת סעודיה מחדשת את יחסיה גם עם סוריה לאחר 10 שנות ניתוק בין המדינות מהלך שמוסיף חשש ודאגה בקרב הצמרת הביטחונית של ישראל שמא סעודיה מתרחקת מנורמליזציה עם ישראל ומעדיפה את מדינות האזור הערביות מאשר ישראל, שכזכור כל המהלכים של סעודיה להתקרב לישראל הם משום הפחד מאיראן וזרועותיה וכעת לאחר כינון היחסים עם ראש התמנון ממילא אבד הצורך בישראל ולכן החליטה סעודיה לחדש את יחסיה גם עם סוריה.

וכעת ישראל וארה"ב צריכים לעשות הכל כדי להחזיר את עצמם לבמה המרכזית באזור ולשלוח את איראן פינה מדינית ושאינה תהיה עוד שחקנית משמעותית באזור

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

2 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גבריאל הגיב:

    עכשיו עם הבלאגן שגלנט עושה זה באמת אפשרי

  2. רובי הגיב:

    לצערי לא חדש. כולם שם אוייבים שלנו. גם סעודיה

כתבות נוספות של Yossi Cohen
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו