שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

משרד המשפטים חושף: אלו המסמכים המסווגים שטראמפ הסתיר

במשרד אמרו כי מסמכים של ממשלת ארה"ב "ככל הנראה הוסתרו" מחדר במאר-א-לאגו כחלק ממאמץ "להפריע" לחקירת ה-FBI בנוגע לחומרים מסווגים שנטל טראמפ

09:04 ,31/08/22
קרדיט: משרד המשפטים האמריקני
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הלילה השיב משרד המשפטים האמריקני בבית משפט לעתירתו של נשיא ארה"ב לשעבר, דולנד טראמפ כנגד החיפוש באחוזת הנופש שלו במאר-א-לאגו.

במשרד אמרו כי מסמכים של ממשלת ארה"ב "ככל הנראה הוסתרו" מחדר במאר-א-לאגו כחלק ממאמץ "להפריע" לחקירת ה-FBI בנוגע לחומרים מסווגים שנטל לכאורה טראמפ.

יותר מ-320 מסמכים מסווגים נמצאו במאר-א-לאגו, כולל יותר מ-100 בחיפושים של ה-FBI בתחילת החודש, אמרו הלילה במשרד המשפטים.

בבית המשפט הוצג הטענה החזקה ביותר עד כה של משרד המשפטים לפיה טראמפ הסתיר חומר מסווג שהחזיק במאר-א-לאגו בניסיון לחסום את החקירה של ה-FBI בעניין החומר המסווג.

כזכור הפשיטה על אחוזת מאר א-לאגו, שמשמשת את טראמפ כמעונו הפרטי מאז סיום כהונתו כנשיא וגם משמשת כמועדון יוקרתי, אירעה בלילה שבין שני לשלישי. סוכני ה-FBI ערכו שם חיפוש במשך שעות ארוכות, אחרי שלפי הדיווחים בתקשורת האמריקנית הם קיבלו מידע על כך שבמקום נותרו עדיין מסמכים מסווגים, גם אחרי שטראמפ ואנשיו החזירו מוקדם יותר השנה לארכיון הלאומי 15 ארגזים שלמים. מדובר היה בהתפתחות דרמטית בחקירה שלפי הדיווחים נפתחה באפריל האחרון – מעולם בהיסטוריה האמריקנית לא נערכה פשיטה על ביתו של נשיא לשעבר – והיא הגיעה כשברקע טראמפ מסובך בשורה של חקירות אחרות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו