יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

"לישראלים היה יותר גרוע" – העדות המזעזעת של החטוף התאילנדי

אנוצ'ה אנגאווה התאילנדי שוחרר משבי חמאס לאחר חודש וחצי. בראיון הוא שיחזר את זוועות השבי, וסיפר שלישראלים שהיו איתו היכו יותר קשה.

15:19 ,07/12/23
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אנוצ'ה אנגאווה, חקלאי תאילנדי בן 28 שנחטף על ידי מחבלי חמאס במהלך המתקפה ב 7 באוקטובר, שוחרר לאחר 45 ימים בשבי וחזר הביתה. בראיון מקיף הוא שיחזר את חוויית האימה שעבר, החל מרגעי החטיפה ועד השחרור.

אנגאווה סיפר שבבוקר שבת נחטף יחד עם חמישה חברים נוספים על ידי עשרה מחבלים חמושים בקיבוץ רעים. שניים מחבריו נורו למוות כי לא היה מקום עבורם ברכב שאליו הוכנסו החטופים. "לא אשכח את המראות האלה לעולם", אמר.

בהמשך תיאר אנגאווה מכות והתעללויות שעברו החטופים בימים הראשונים לשבי. לדבריו, "לישראלים שהיו איתנו היה הרבה יותר גרוע". תנאי הכליאה היו קשים ביותר – שינה על רצפה, אזיקים, שני פיתות ושני בקבוקי מים ביום.

אנגאווה ספר שניסה לשמור על שפיות על ידי ספירת הימים וציורים על הרצפה. לקראת השחרור הובל במנהרות במשך שעתיים עד הגיעו לעסקת חילופין עם ישראל. "אני מקווה שהם יפסיקו לירות זה על זה", אמר החטוף בתום עדותו, "ושזה לא יקרה יותר לאף אחד".

עדויותיו של אנגאווה חושפות בפעם נוספת את התנהלותה האכזרית והברברית של חמאס, שלא בוחלת בשימוש באלימות קשה ובהתעללויות כלפי חטופים חסרי ישע – גברים ונשים, ישראלים וזרים כאחד.

אני עדין תוהה איך יתכן שמעשים אלה שמחייבים את הקהילה הבינלאומית לגנות בתקיפות את ארגון הטרור ולהטיל עליו סנקציות והם ממשיכים בשתיקה רועמת כשזה מגיע לישראל…

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו