יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

לא ישרוד את המלחמה: ולדימיר פוטין יוחלף מתפקידו כנשיא רוסיה?

ראש המודיעין האוקראינה טען כי ישנם "דיונים פעילים" להחלפת השליט הרוסי, והעריך כי הוא לא ישרוד את המלחמה המתנהלת בימים אלו באוקראינה

21:25 ,31/10/22
קרדיט: AFP / נשיא רוסיה ולדימיר פוטין
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בכירים במוסקבה עורכים "דיונים פעילים" על החלפתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, כך טען היום (ראשון) ראש המודיעין האוקראיני. לדברי האלוף קירילו, פוטין לא צפוי להחזיק מעמד עד סוף המלחמה באוקראינה.

אמירותיו מגיעות בעוד הכוחות הרוסים ממשיכים לספוג כשלונות גדולים בעוד הכוחות האוקראינים דוחפים אותם בחזרה למזרח המדינה. האלוף בודאנוב אף טען כי אוקראינה שואפת לכבוש מחדש את חרסון עד סוף החודש הבא, ואף העריך בריאיון ל-The War Zone כי אוקראינה תנסה להשתלט בחזרה על חצי האי קרים, שסופח לרוסיה ב-2014.

לטענתו, התקפות הנגד של אוקראינה עשויות להוביל לסיום המלחמה, ואף שיקום גבולותיה של אוקראינה לאלו שנקבעו ב-1991 כשהיא הפכה לעצמאית לראשונה. בתוך כך, שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב, אמר כי ההנהגה הרוסית, בראשות הנשיא פוטין, עדיין מוכנה לנהל משא ומתן עם אוקראינה. "הנכונות של רוסיה לנהל משא ומתן לא השתנתה", הוסיף שר החוץ הרוסי בהצהרה."אנחנו תמיד נהיה מוכנים להקשיב להצעות של שותפינו המערביים המכוונים להפחתת הסלמה, כך שאם יופנו אלינו הצעות ריאליות, המבוססות על עקרונות השוויון וכבוד האינטרסים של זה, במטרה מציאת פשרות ואיזון בין האינטרסים של כל המדינות, נהיה מוכנים לדון על כך", הבהיר.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

2 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חלומות הגיב:

    לא יקרה בחיים. אים מצבבב. הוא יתאבד על העולם לפני שיחליפו אותו

כתבות נוספות של מאיר קליינר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו