יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

ישראל שולחת סיוע הומניטרי לטורקיה | בישראל מרעננים הנחיות

ישראל תשלח הלילה ומחר משלחת סיוע הומניטרי לאזורי האסון ברעידת האדמה בטורקיה | רה"מ נתניהו "אני מבקש מכל האזרחים למלא אחר ההוראות"

17:46 ,06/02/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בדיון שקיימו שר החוץ אלי כהן ומנכ"ל משרד החוץ רונן לוי בהשתתפות בכירים במשרד החוץ ונציגי מל"ל, צה"ל, רח"ל ומשרדי הביטחון והבריאות, הוחלט לקדם הוצאת שתי משלחות סיוע לאיזור האסון בטורקיה כבר בשעות הקרובות.

הערב צפויה לצאת משלחת חלוץ ראשונה ולפנות בוקר צפויה לצאת משלחת רחבה יותר, שתכלול סיוע הומניטרי רב בשיתוף פעולה של גורמי סיוע נוספים.

ראש הממשלה אמר "ביממה האחרונה פקדו את האזור שלנו שתי רעידות אדמה חזקות, מספר הנספים הולך וגדל. הנחיתי את ראש המל״ל צחי הנגבי לרענן את הצעדים שאנחנו צריכים לנקוט בהם וביקשתי רענון של פקודות פיקוד העורף לאזרחים. אני מבקש מכל האזרחים למלא אחר ההוראות.

עוד אמר "קיבלנו ביממה האחרונה פנייה מממשלת טורקיה לסיוע. אחה״צ והערב נוציא משלחות של חילוץ, הצלה ועזרה רפואית. קיבלנו גם פנייה מגורם מדיני בקשה לסיוע הומניטארי לסוריה ואני אישרתי את זה. אני מניח שזה יתבצע בזמן הקרוב"

שר החוץ אלי כהן: "כולנו משתתפים בצער העם הטורקי בעקבות הטרגדיה שעברו הלילה. שוחחתי מוקדם יותר עם עמיתי, שר החוץ הטורקי, הבעתי את צערי העמוק. אנחנו שולחים היום שתי משלחות מקצועיות מטעם מדינת ישראל עם נציגי משרד החוץ על מנת לעשות הכל כדי לסייע לנפגעים, ישראל מתייצבת היום לצד טורקיה בשעתה הקשה".

מנכ"ל משרד החוץ, רונן לוי: "מדובר באירוע דרמטי, לצערנו אנחנו מתורגלים באירועים כאלה. עלינו להיות ערוכים לטפל בכל מי שיזדקק לעזרה. עלינו לפעול מהר ככל הניתן על מנת להציל חיים, הידע של הנציגויות של משרד החוץ בשטח הוא חשוב ביותר להצלחת הטיפול באירוע".

יוסי פונס, לע

קרדיט: יוסי פונס, לע"מ

יוסי פונס, לע

קרדיט: יוסי פונס, לע"מ

קרדיט: יוסי פונס, לע"מ

קרדיט: דוברות

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו