יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

יום השואה הבינלאומי: פוטין נפגש עם רבה הראשי של רוסיה

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אירח בלשכתו בקרמלין במרכז מוסקבה, את רבה הראשי של המדינה הגאון רבי בערל לאזאר שליט"א, לרגל יום השואה הבינלאומי

19:28 ,26/01/23
דוברות הקרמלין
קרדיט: דוברות הקרמלין
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אירח בלשכתו בקרמלין במרכז מוסקבה, את רבה הראשי של המדינה הגאון רבי בערל לאזאר שליט"א, לרגל יום השואה הבינלאומי המצויין ביום שישי 27 בינואר, יום בו שוחרר מחנה ההשמדה אושוויץ. בפגישה דנו יחד במגוון נושאים ובהם פעילויות הומניטריות חשובות.

בדברי הפתיחה שנאמרו בנוכחות כלי תקשורת רבים, אמר פוטין: "מתוך כלל היהודים שהושמדו על ידי הנאצים, רובם היו אזרחי ברית המועצות, הכאב הוא משותף לנו. אתם יודעים את עמדתנו גם היום, שאנו מתנגדים באופן מוחלט להכחשת השואה ושאין תקופת התיישנות לפשעים שנעשו על ידי הנאצים. אנו עושים ומנהלים מדיניות כזו כדי ששום דבר כזה לא יקרה שוב".

בהמשך הפגישה בה גם השתתף נשיא איגוד הקהילות היהודיות ברוסיה, הר' אלכסנדר ברדה, המשיך פוטין ואמר: "הרשויות כאן של הפדרציה הרוסית והפרקליטות, עושות עבודה מושקעת למנוע כל סממן אנטישמי".

עם סיום הפגישה שנמשכה שעה ארוכה, ציין פוטין את הטקס הגדול השנתי שנערך במוזיאון היהודי לרגל יום השואה הבינלאומי, בה ישתתפו שגרירים רבים ואישי ציבור מגוונים.

דוברות הקרמלין

קרדיט: דוברות הקרמלין

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו