יום שישי, 20/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

טראמפ: "אם לא נעצור את איראן, מלחמת עולם שלישית בפתח"

טראמפ מזהיר בכנס ה-IAC כי אם קאמלה האריס תיבחר מחדש, איראן תשיג נשק גרעיני, מה שיוביל למלחמת עולם שלישית.

08:12 ,20/09/24
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במהלך כנס IAC (הוועידה האמריקאית-ישראלית) שנערך לאחרונה, נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, התייחס בהרחבה לסוגיית איראן וההשלכות של פעילותה הגרעינית. טראמפ, שנשא נאום תקיף, הזהיר כי בחירתה מחדש של סגנית הנשיא קאמלה האריס תוביל להתעצמות האיום הגרעיני מצד איראן, מה שעשוי להוביל למלחמת עולם שלישית.

"אם קאמלה תיבחר שוב, יהיה לאיראן נשק גרעיני", הכריז טראמפ בנאומו. הוא טען כי הסנקציות שהוטלו על איראן במהלך כהונתו נשברו מאז, מה שמאפשר למדינה להאיץ את פיתוחה הגרעיני. לדבריו, "איראן מפתחת במהירות נשק גרעיני שיהרוג אלפי אנשים יהודים ולא יהודים".

טראמפ התייחס גם לתקופתו כנשיא והזכיר את מדיניותו הקשוחה מול איראן, תוך שהוא מדגיש את הצעדים שננקטו על ידו לעצירת התקדמותה של המדינה לפיתוח נשק גרעיני. לדבריו, באותה תקופה הוא הודיע בבירור למדינות העולם כי "מי שעושה עסקים עם איראן, לא יעשה עסקים עם אמריקה". הצהרה זו, לדבריו, הייתה יעילה ביותר והצליחה להחזיק את איראן תחת לחץ כלכלי כבד.

עם זאת, טראמפ ציין כי מאז סיום כהונתו, הדברים השתנו במהירות, ואיראן הצליחה להתגבר על הסנקציות ולהאיץ את פיתוחה הגרעיני. "אלה היו זמנים יפים," אמר טראמפ, והתייחס לתקופת כהונתו. לדבריו, "אם זה יקרה, אנחנו נהיה במלחמת עולם שלישית", כשהוא מדגיש את הסכנה העצומה שעלולה להתרחש אם נשק גרעיני יפול לידיים הלא נכונות.

טראמפ חזר בנאומו על המסר המרכזי של מדיניותו מול איראן: החזקה ביד קשה ושמירה על סנקציות יעילות כלפי משטר האייתוללות. הוא הדגיש כי הדרך היחידה להבטיח את שלומו של העולם היא למנוע בכל מחיר את היכולת של איראן לפתח נשק גרעיני, תוך אזהרה ברורה לממשל הנוכחי ולמועמדת קאמלה האריס במקרה שתיבחר מחדש.

בנוסף לנאומו בנושא איראן, טראמפ התייחס לחשיבות השותפות בין ארצות הברית לישראל, והבטיח כי אם יחזור לתפקיד, הוא ימשיך לתמוך בישראל בצורה חזקה ובלתי מתפשרת.
 
 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ג'ק סלומון
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו