יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

חמאס תכנן לתקוף שגרירות ישראל ובסיס צבאי אמריקאי בגרמניה

גורמי ביטחון גרמניים חשפו כי חוליית טרור של ארגון חמאס, שפעלה לפי הנחיות מבכירי הארגון בלבנון, תכננה לבצע פיגועים קטלניים כנגד שגרירות ישראל

20:55 ,25/05/24
ויקיפדיה
קרדיט: ויקיפדיה / שגרירות ישראל גרמניה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חמאס תכנן לתקוף שגרירות ישראל ובסיס צבאי אמריקאי בגרמניה

חוליית טרור של ארגון החמאס תכננה לבצע פיגועי טרור קטלניים על שגרירות ישראל בברלין ובסיס צבאי אמריקאי בשטח גרמניה, כך חושף דיווח של העיתון הגרמני Welt am Sonntag, המבוסס על מידע משירותי הביטחון המקומיים.

על פי הדיווח המזעזע, בסמארטפון של חשוד בטרור ממוצא לבנוני שנעצר בברלין בדצמבר האחרון, נמצאו מפות של שגרירות ישראל בבירה הגרמנית וכן של בסיס צבאי אמריקאי במדינה. התובעים האשימו את החשוד בחיפוש אחר "מקומות מסתור לאמצעי לחימה" עבור חמאס.

משרד ראש הממשלה חשף בינואר כי חמאס מנהל רשת של פעילים באירופה העומדים בפיקוד ישיר של מנהיגי הארגון בלבנון, במטרה לתכנן ולבצע פיגועים כנגד מטרות ישראליות ויהודיות בחו"ל.

לפי המידע הגרמני, החשוד הלבנוני קיבל את הנחיותיו ומטלותיו מבכירי חמאס הפועלים מלבנון לארגון פיגועי הטרור המתוכננים באירופה.

גורמי ביטחון בישראל מזהירים כי מדובר באיום חמור וכי ממשלת גרמניה חייבת לגלות נחישות יתרה במאבק כנגד תשתיות הטרור של חמאס בשטחה. יחד עם זאת, הודגש כי ישראל ממשיכה לשתף פעולה באופן הדוק עם גרמניה במטרה לסכל תכניות טרור אלו לפני שיבוצעו.

האירוע החמור מצטרף למגמה מדאיגה של פעילות איראנית וחמאסית גוברת בשטחה של גרמניה ושל מדינות אירופאיות נוספות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו