יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

חיסול ברוסיה: בתו של "המוח של פוטין" נהרגה בפיצוץ

דריה דוגין, בתו של אלכסנדר דוגין, שנחשבת על ידי חלק מהמערב ל"מוח של פוטין" או "הפילוסוף של פוטין", נהרגה מפיצוץ במכוניתה ליד מוסקבה

10:04 ,21/08/22
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

סוכנויות הידיעות ברוסיה דיווחו הלילה (מוצ"ש) כי דריה דוגינה, בתו של הפילוסוף הרוסי אלכסנדר דוגין המכונה "המוח של פוטין", נהרגה בשבת כשהמכונית שבה נסעה התפוצצה באזור מוסקבה.

עפ"י הדיווח ברשת הטלוויזיה האמריקנית 'CNN', אנדריי קרסנוב ידיד המשפחה אמר לסוכנות-TASS שהוא מכיר את דוג'ינה באופן אישי ושהמכונית שבה נסעה שייכת לאביה. הוא העריך שאביה אלכסנדר היה היעד האמיתי של הפיצוץ, או אולי שניהם.

הוא תיאר את מה שאירע כאשר היא "פנתה לכביש המהיר מוז'איסקויה ליד הכפר בולשיה ויאזמי, היה פיצוץ, המכונית עלתה באש מיד".

דוגין הוא סופר ואידיאולוג רוסי ימני קיצוני, הוא מוגדר כאדריכל או "המדריך הרוחני" לפלישה של רוסיה לאוקראינה. כביכול יש לו השפעה משמעותית על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ומתואר לעתים קרובות כ"מוחו של פוטין".

בתו שנהרגה הייתה עיתונאית ופרשנית שתמכה בפלישה הרוסית, היא הייתה תחת סנקציות מצד ממשלת ארה"ב ובריטניה בשל תמיכתה ברוסיה והפצת מידע כוזב מצד אחד, לטענתם.

קרדיט: לפי סעיף 27 א

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו