יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

הפיגוע ברוסיה: הרב בערל לאזר "בנס אין נפגעים בבתי הכנסת"

סרגיי מליקוב הודיע שכל המחבלים בדאגסטן חוסלו. ראש מחוז סרגקלינסקי גורש מרוסיה, בנו עמד בראש המחבלים. הרשויות ממשיכות בסריקות.

07:19 ,24/06/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפיגועים שאירעו בדאגסטן בימים האחרונים חוסלו כל המחבלים שהיו מעורבים, כך הודיע סרגיי מליקוב, ראש הרפובליקה של דאגסטן. המצב כעת בשליטה, והרשויות ממשיכות בסריקות ומצוד אחר סייענים פוטנציאליים. לפי העדכונים האחרונים, חוסלו שישה מחבלים, מהם שלושה בעיר מחצ'קלה ושניים בעיר דרבנט.

אחת מהחדשות המרכזיות היא גירושו של ראש מחוז סרגקלינסקי, שבנו עמד בראש כנופיית המחבלים שביצעו את הפיגועים. גם בן נוסף שלו ואחיינו היו בין המחבלים. ראש המחוז נעצר והורחק מרוסיה, והרשויות ממשיכות בחקירות למציאת סייענים נוספים.

הפיגועים בדאגסטן גבו את חייהם של 18 בני אדם, מהם 16 שוטרים, ופצעו לפחות 34 אנשים נוספים, בהם 27 שוטרים. במקביל, נמשכים חילופי האש עם מחבלים במחצ'קלה. בדרבנט, הרשויות דיווחו כי כל המחבלים בעיר חוסלו, והשריפה שפרצה בבית הכנסת בעיר כובתה לאחר שעות רבות של מאמצי הכיבוי.

הרב בערל לאזר, רבה של רוסיה, מסר כי אין נפגעים בבתי הכנסת שהותקפו על ידי המחבלים, מלבד השומר שנרצח בכניסה לבית הכנסת במחצ'קלה. המאבטח המוסלמי נלחם עם המחבלים וניסה למנוע מהם להיכנס, אך נפגע ונרצח במהלך התקרית.

ראש הרפובליקה של דאגסטן, סרגיי מליקוב, הדגיש כי המצב נמצא בשליטה מלאה. "הסריקות נמשכות בליווי חבלנים, והמצוד אחר סייענים ממשיך," אמר מליקוב. "הכוחות שלנו פועלים בשטח כדי להבטיח את ביטחון התושבים ולמנוע אירועים נוספים."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו