יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

דיווח: ישראל חיסלה בכיר איראני בתקיפה בדמשק

על פי דיווחים, בתקיפה ישראלית שבוצעה היום בדמשק חוסל בכיר איראני במשמרות המהפכה. מקורות לבנוניים דיווחו כי מדובר ביועץ ותיק של משמרות המהפכה

20:57 ,25/12/23
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מוקדם יותר היום (יום שני) דווח בכלי תקשורת בעולם על תקיפה ישראלית שבוצעה בדמשק שבסוריה. כעת, רשת התקשורת הלבנונית "אל מיאדין" מדווחת כי בתקיפה זו חוסל בכיר מאוד במשמרות המהפכה האיראניים.

על פי הדיווח, מדובר בסייד רזא מוסאווי המכונה סייד רזי, שנחשב ל"אחד היועצים הוותיקים" של משמרות המהפכה בסוריה. איראן אישרה את הדיווח ואמרה כי אכן מפקד בכיר נהרג בתקיפה בסוריה, אותה ייחסה לישראל.

גורמים אופוזיציוניים בסוריה דיווחו כי התקיפה בוצעה באחד האזורים הכפריים של דמשק, ויעדה היה מחסנים של מיליציות איראניות בסוריה. התקיפה לא דווחה באופן רשמי על ידי התקשורת הסורית.

בשבועות האחרונים היו מספר תקיפות מיוחסות לישראל בסוריה, בעיקר בדמשק ובשדה התעופה שלה. תקיפה זו, אם הדיווחים נכונים, מעידה על המשך המאמץ הישראלי לפגוע בהתבססות האיראנית בסוריה ולמנוע התחמשות של גורמי טרור.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו