יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

דונלד טראמפ הסגיר את עצמו לראשונה לכלא בג'ורג'יה

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ נכלא לזמן קצר באטלנטה בעקבות כתב אישום על התערבות בבחירות 2020. זו הפעם הראשונה שנשיא אמריקני מצטלם במעצר.

07:58 ,25/08/23
לעמ
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

השבוע הסגיר הנשיא לשעבר דונלד טראמפ את עצמו לראשונה לבית כלא, בעקבות כתב אישום שהוגש נגדו בג'ורג'יה בגין ניסיון להפוך את תוצאות הבחירות במדינה ב-2020.

זוהי הפעם הרביעית בשנה האחרונה שטראמפ נאשם בפלילים, אך בשונה מהפעמים הקודמות, הפעם הוא אף צולם בעת שהותו בכלא מחוז פולטון שבאטלנטה. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שנשיא אמריקני לשעבר מצטלם במעצר.

על פי הדיווחים, בעת רישום הכניסה לבית הכלא ציין טראמפ כי יש לו שיער בלונדיני, הוא בגובה 190 ס"מ ובמשקל 97 ק"ג. הוא שוחרר כעבור זמן קצר בערבות של 200 אלף דולר.

בכתב האישום הנוכחי מואשם טראמפ ב-13 עבירות, בהן סחיטה באיומים והתערבות בבחירות הדמוקרטיות. הוא כפר באשמה וטען שמדובר ב"ציד מכשפות".

טראמפ חזר לאחוזתו בניו ג'רזי מיד עם שחרורו, ואמר כי זו הייתה עבורו "חוויה מבישה". עורכי דינו מבטיחים להילחם בכתב האישום בתוקף.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו