יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

גל מעצרים בטורקיה: עשרות נעצרו בחשד לריגול עבור המוסד

טורקיה הודיעה כי עצרה 33 חשודים ברחבי המדינה בחשד למעורבות בפעילות מודיעין של המוסד. על פי הדיווחים, העצורים לקחו חלק בניסיון חטיפה

12:48 ,02/01/24
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

טורקיה הודיעה היום (2.1) על מעצרים נרחבים של עשרות חשודים בריגול עבור המוסד הישראלי. על פי הדיווחים בתקשורת הטורקית, 33 חשודים נעצרו במבצע משטרתי שהתמקד ב-8 מחוזות ברחבי טורקיה, כאשר המוקד המרכזי היה באיסטנבול.

הרשויות הטורקיות טענו כי העצורים היו מעורבים בפעילות מודיעין נרחבת של המוסד הישראלי על אדמת טורקיה, לרבות מעקב וניסיונות חטיפה של אזרחים זרים המתגוררים במדינה. הפרשה מתוארת על ידי גורמי האכיפה כ"פעילות ריגול בינלאומית" המנוהלת על ידי המוסד.

על פי התיאורים, כוחות המשטרה פשטו בו-זמנית על 57 כתובות ברחבי 8 המחוזות, בהתאם להנחיות משרד התובע הכללי באיסטנבול. נמסר כי המבצעים יימשכו וכי צפויים עוד מעצרים של חשודים – המשטרה מחפשת כעת אחר 13 חשודים נוספים ששמותיהם עלו בחקירה.

משרד החוץ בישראל סירב להגיב לדיווחים הטורקיים. גורם בכיר במשרד אמר כי "מדיניותנו היא שלא להגיב לדיווחים על פעילות המודיעין". עם זאת, המתיחות ביחסים בין המדינות באה לידי ביטוי בשנים האחרונות בהאשמות דומות מצד טורקיה על פעילות חשאית כביכול של ישראל על אדמתה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו